Afspraken uit iphone agenda synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik probeer al geruime tijd afspraken die ik maak in mijn agenda van mijn iPhone te laten synchroniseren met mijn Google agenda op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afspraken uit iphone agenda synchroniseren
Hallo,
Ik probeer al geruime tijd afspraken die ik maak in mijn agenda van mijn iPhone te laten synchroniseren met mijn Google agenda op mijn laptop. De ene kant op, dus de afspraken die ik noteer in mijn Google agenda op mijn laptop synchroniseert deze wel naar mijn iPhone, maar omgekeerd niet. Ik heb al bij de instellingen gekeken van Google agenda, maar wat ik doe ik krijg het niet werkend. Overigens gaat dit ook op met mijn email, ik kan ze wel ophalen, maar niet versturen. Waarschijnlijk zie ik iets duidelijk over het hoofd, en zou graag hier een oplossing voor zien. Met vriendelijke groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij het aanmaken van een nieuwe afspraak met het + teken op je iphone
Kijk onder agenda > Google Agenda selecteren |
|
||||
|
||||
Citaat:
Inderdaad een veel gemaakt fout is dat je niet de juiste agenda hebt geselecteerd op je device. Dus kijk daar goed naar. Waar praten we over. Verzenden m.b.v. Wi-Fi of met 3G? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Overigens bedankt voor het antwoord v.w.b de Google agenda.
Dit werkt nu wel zoals uitgelegd werd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat mijn berichten ook doorsturen naar mijn icloud emailadres. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda uit outlook 2010 synchroniseren met iPhone | Wim91 | iTunes | 11 | 17-07-14 17:52 |
Afspraken verdwijnen uit agenda | skaljee | iPhone algemeen | 3 | 20-02-12 20:39 |
Afspraken verdwenen uit de standaard agenda van de Iphone | Hanssy | iPhone algemeen | 2 | 03-01-12 00:03 |
Afspraken uit 2e en 3e agenda naar 1e agenda pushen | gjagils | iPhone algemeen | 0 | 06-07-11 19:11 |
Agenda uit Outlook synchroniseren | Empu Besar | Desktop-applicaties | 23 | 07-01-09 14:38 |
|
|