Het versturen van foto's via sms op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik stuur vaker een fotootje met een sms bericht, maar sinds kort krijg ik de melding: Niet afgeleverd! Wat doe ik fout. Ik kan wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het versturen van foto's via sms op iphone
Ik stuur vaker een fotootje met een sms bericht, maar sinds kort krijg ik de melding: Niet afgeleverd! Wat doe ik fout. Ik kan wel met iMessage een foto versturen naar iemand met een iPhone, maar in een gewoon sms niet meer. Wie kan mij helpen????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je bij instellingen>berichten> mms uit of aan staan.
|
|
|||
|
|||
Met een SMS kan men alleen maar tekstberichten versturen, geen foto's. Met een MMS kan dat wel en uiteraard ook met iMessage. Heb je MMS ingeschakeld in de Instellingen?
|
|
|||
|
|||
Ja heb ik aan staan. Ik verstuur via berichten. Bij alleen tekst stuurt hij dan een sms en bij een foto normaal een mms.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 juni 2013 om 21:53 ---------- Ja heb ik. |
|
|||
|
|||
Dat kan wel, maar dan moet je het (onder iPhone gebruikers) naar een mail adres sturen ipv een telefoonnummer.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil gewoon via berichten, een foto sturen naar iemand die géén iPhone heeft. Dit heeft altijd goed gegaan, maar sinds kort niet meer. Ik krijg nu telkens de melding: Niet afgeleverd, met een groot uitroepteken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iets anders kan ik niet bedenken, helaas. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee hoor mijn ontvanger heeft nog steeds dezelfde telefoon. Ook voorheen toen het wel lukte, had hij geen iPhone, dus..... Maar het is toch raar, je kan toch altijd foto's sturen via berichten? Zover ik weet, gaat dat dan altijd via mms, dat kan toch met elke telefoon!! Wat ik zo raar vind is dat ik nog voor twee weken terug, foto's op deze manier heb verstuurd. En nu dan opeens gaat het niet meer!! Wordt je toch gestoord van!! |
|
|||
|
|||
Via MMS kan je altijd fotokes sturen naar een andere gsm of smartphone, die moet wel ook geschikt zijn om fotokes te ontvangen.
MMS moet ingesteld staan bij de instellingen op je phone. MMS instellingen staat af bij mij; als ik een foto stuur naar een andere iPhone hoeft mms al helemaal niet ingesteld staan . En als het toch niet lukt (imessage durft eens flippen) dan stuur ik door bv via whatsapp of via email . Dusja, als die persoon een smartphone heeft; installeer beiden whatsapp op en het probleem is opgelost, verbruikt nauwelijks data en je kan er extreem veel doorsturen naar elkaar. En tis gratis. Een mms sturen kost geld, out to date voor mij . Via mms moetk wel zeggen datk daar veel problemen ook mee gehad heb, daardoor wil ik die vodden ook niet meer gebruiken, ook niet willen doorsturen terwijl de instellingen correct stonden ingesteld. |
|
|||
|
|||
Zijn de instelling wel nog correct voor het versturen van MMS? Check die eens met de instellingen op de site van je provider.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank je ga ik checken, had ik nog niet aan gedacht. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 juni 2013 om 01:39 ---------- Het is opgelost, heb mijn netwerkinstellingen vernieuwd en daarmee is het opgelost. Iedereen bedankt voor het meedenken. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto via sms versturen | kokkie44 | iPhone algemeen | 5 | 12-03-13 10:42 |
Versturen van e-mails en sms-jes | sharbel | iPhone algemeen | 4 | 30-07-11 22:20 |
foto versturen via sms of mms | Tommyke3700 | Muziek, foto & video | 0 | 22-01-10 12:11 |
Foto's met een sms versturen | luc13 | Orange | 1 | 22-06-09 17:57 |
|
|