Versturen van e-mails en sms-jes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 gekocht en maak gebruik van het telfort netwerk. Heb alles geprobeerd om e-mails en berichten te verzenden, maar op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Versturen van e-mails en sms-jes
Ik heb een iphone 4 gekocht en maak gebruik van het telfort netwerk.
Heb alles geprobeerd om e-mails en berichten te verzenden, maar op de een of andere manier lukt het niet. Binnenkomende mails is geen probleem. Wie heeft er nog een tip???????????????????????? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allicht staat de server voor uitgaande mails verkeerd ingesteld. Kan je even zeggen wat je nu hebt ingesteld?
|
|
|||
|
|||
ik heb nu ingesteld smtp.telfort.nl/gebruikersnaam optioneel/Wachtwoord optioneel.
Dan geeft hij aan - geen verbinding via SSL Wilt u de account zonder SSL configuren?- geef ik aan ja- dan krijg ik de smtp-server reageert niet. Controleer of de netwerkverbinding werkt en of u de juiste informatie hebt opgegeven in het veld server uitgaande post (de netwerkverbinding doet het in ieder geval) Ik hoop dat u mij misschien een advies kunt geven. Alvast erg bedankt voor het meedenken! |
|
||||
|
||||
Wat voor e-mailadres heb je eigenlijk? GMail, Hotmail of met eigen adres?
|
|
|||
|
|||
De iphone heeft 2 accounts overgenomen van mijn outlook- 1 van tiscali (naam@tiscali.nl) en 1 van webmail (mail.naam.nl). Het liefste verstuur ik de mails (net als bij mijn normale pc) vanuit mijn webmailadres.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone tethering en mails versturen | jvdv23 | Vodafone | 1 | 05-07-10 15:35 |
sms'jes van oude naar nieuwe IPhone | kaatvanderweide | Archief | 8 | 10-05-10 21:04 |
Problemen met sms'jes ontvangen van andere iPhone | davidrotterdam | iPhone algemeen | 1 | 12-11-09 12:20 |
Constante stroom van SMS'jes | Nimbus | iPhone algemeen | 12 | 13-08-09 00:26 |
Sms'jes van andere merk komen niet aan bij Iphone | Mari_Posa | Orange | 3 | 17-05-09 21:30 |
|
|