Constante stroom van SMS'jes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Olla, Sinds een dag of twee ontvang ik constant lege SMS'jes van dit nummer: +31 6 12867870 Geen blokje in het SMS-je maar een echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Constante stroom van SMS'jes
Olla,
Sinds een dag of twee ontvang ik constant lege SMS'jes van dit nummer: +31 6 12867870 Geen blokje in het SMS-je maar een echt leeg SMS-je. Iemand bekend met dit nummer? Als ik het nummer bel krijg ik een voicemail. Update gedraaid en daarna Backup terug gezet. Kreeg direct weer SMS-jes. Daarna wederom de 3.0.1 versie er opnieuw opgezet en de backup NIET teruggezet daar ik dacht misschien wat van het probleem mee te zullen nemen. Helaas. toch weer die emails van datzelfde nummer... Kan het kwaad om na de upgrade naar 3.0.1 de backup weer terug te zetten? Iemand bekend met dit specifieke nummer? Heb ik hier te maken met de bekende Hack? Iemand tips? Groet, Nimbus
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou kijken of je provider het nummer kan achterhalen en blokkeren.
|
|||
|
|||
miss een stalker xD
|
|
|||
|
|||
je kan iig upgraden naar 3.0.1, daarin is het / een sms lek gedicht.
|
|
||||
|
||||
Nou, niet geheel, Volgens MuscleNerd van het DEV team zijn ze er nog lang niet...
|
|
|||
|
|||
Daar lijkt het idd op.
Blijf ondanks volledige restore zonder back-up toch SMS-jes ontvangen. Zal Vodafone ook inlichten al vraag ik me af of ze iets tegen deze persoon kunnen doen. |
|
|||
|
|||
misschien moet je gewoon dat nummer eens bellen, kijken of en wie er opneemt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ow sorry
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb het nummer eens gedraaid en er nam iemand op met diederik kamphuizen(of je het ook zo schrijft is een 2de) gr mrfred |
|
|||
|
|||
Het kan niet dat dit het MMS-nummer van Vodafone is?
Ik krijg telkens smsjes van +31614000001 en +31614000002. Dat had te maken met MMS van T-mobile; zat in 't buitenland. |
|
||||
|
||||
nooit terugbellen ivm scan.
aangezien je Jailbreak hebt installeer iBlackist en blokkeer het nummer? ideetje? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS'jes van een onbekend nummer met het bericht "Use Retrieval Failed" ? | Screamin_Eagle103 | iPhone algemeen | 3 | 21-12-10 11:45 |
sms'jes van oude naar nieuwe IPhone | kaatvanderweide | Archief | 8 | 10-05-10 21:04 |
constante storing van edge | reza | iPhone algemeen | 0 | 13-01-10 23:27 |
Problemen met sms'jes ontvangen van andere iPhone | davidrotterdam | iPhone algemeen | 1 | 12-11-09 12:20 |
Sms'jes van andere merk komen niet aan bij Iphone | Mari_Posa | Orange | 3 | 17-05-09 21:30 |
|
|