//

constante storing van edge

constante storing van edge discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vorige week heb ik een constante storing in speakers/radio door edge (je weet wel die typische storing die je ook hebt als een gesprek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-01-10, 22:27
reza reza is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard constante storing van edge

Sinds vorige week heb ik een constante storing in speakers/radio door edge (je weet wel die typische storing die je ook hebt als een gesprek binnenkomt).
Vroeger had ik dit enkel als ik een programma gebruikte die het internet nodig had en ook als dit programma bleef openstaan als de gsm vergrendeld was. Nu heb ik de storing bijna constant dus ook als geen enkel programma openstaat (kan alles sluiten via backgrounder en ook via sbsettings) met gsm vergrendeld en heb het zelfs als push afstaat en zelfs als ik mijn mobileme account verwijderd heb en mail ophalen op handmatig heb gezet. Blijkbaar maakt mijn gsm dus constant verbinding met het internet. Ik heb nu 3.0 met jailbreak. Probleem heb ik pas sinds maandag opgemerkt, dit weekend had ik wel wat problemen met ssh, dat icoon zag ik niet meer in sbsettings, ook niet na herinstallatie van ssh en ook van de ssh toggle, de ssh toggle was niet te zien. + ik heb ook sinds dit weekend mobileme, maar zelfs als ik mijn account verwijder van mijn telefoon, blijf ik het getuut dus bijna constant horen. Dus waarschijnlijk heeft het daar niks mee te maken Heel vervelend. Iemand die weet aan wat dit zou kunnen liggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
edge, storing



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Constante stroom van SMS'jes Nimbus iPhone algemeen 12 12-08-09 23:26
Constante vergrendeling? max2121 iPhone algemeen 9 03-08-09 12:43
Constante Reboot kerel1982 Archief 6 15-03-08 17:37
EDGE blijft aanstaan / Kan EDGE niet deactiveren Robbor iPhone algemeen 35 07-11-07 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.