Agenda niet zichtbaar in Outlook? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste Iphone gebruikers! Heb het volgende probleem. De agenda's die ik ingesteld heb via mijn abonnement op mobileme worden alleen weergegeven op mijn Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda niet zichtbaar in Outlook?
Hallo beste Iphone gebruikers!
Heb het volgende probleem. De agenda's die ik ingesteld heb via mijn abonnement op mobileme worden alleen weergegeven op mijn Iphone 3GS en via de website www.me.com maar via Outlook 2007 krijg ik ze niet zichtbaar? Wel al mijn contactpersonen en e-mail zijn zichtbaar in Outlook 2007. Heb al diverse dingen geprobeerd. Agenda's gewist en weer aangemaakt via www.me.com maar ik krijg ze met geen mogelijkheid zichtbaar in Outlook 2007... Dit was enkele maanden geleden nog geen probleem. Alleen na mijn computer opnieuw geinstalleerd te hebben kreeg ik het niet meer aan de gang... Wie helpt mij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Outlook 2011 Agenda Sync't niet helemaal. | stootvoeg | iTunes | 4 | 11-10-15 18:29 |
2e exchange agenda niet zichtbaar | Sub-zer0 | iTunes | 0 | 20-12-10 12:38 |
agenda outlook synchroniseert niet meer | ivanhalsberghe | iTunes | 0 | 09-09-10 00:51 |
1.1.4 Synct niet meer met Agenda Outlook | laurensvos | iTunes | 0 | 12-02-09 17:15 |
outlook 2007<> FW 2.1 agenda synct niet goed | Hubster | iTunes | 1 | 06-10-08 13:44 |
|
|