Earspeaker werkt niet meer iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Ik heb sinds deze week het probleem dat mijn earspeaker van mijn iPhone 5 niet meer werkt. Harde reset uitgevoerd, maar dit bood ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Earspeaker werkt niet meer iPhone 5
Beste Forumleden,
Ik heb sinds deze week het probleem dat mijn earspeaker van mijn iPhone 5 niet meer werkt. Harde reset uitgevoerd, maar dit bood geen hulp. Ook een herstel heeft niets uitgehaald. Zijn er meer mensen met een iPhone 5 die dit probleem hebben of misschien gehad hebben? Waarschijnlijk denk ik dat ik het moet laten repareren, maar hoop nog op eventuele tips.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je nog garantie? Op naar Apple dan
|
|||
|
|||
Richtprijs vv oorspeaker iphone 5 35 euro
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Incl Is totaalprijs
|
|
|||
|
|||
Had dat ook met de 5, was nog onder garantie dus geen probleem en zo omgeruild.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 juni 2013 om 17:48 ---------- Ik had trouwens mijn earspeaker laten vervangen, maar na een gesprek wederom geen geluid meer. Wordt nog verder vervolgd. |
|
|||
|
|||
Als hij kapot is en onder garantie dus moeten ze het vervangen of repareren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen | daan1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-12 23:36 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone werkt niet meer | mickie18 | iPhone algemeen | 9 | 24-11-08 21:17 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|