iPhone 4S: wifi werkt niet (zogezegd waterschade) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door leroy1981 ik zou rechtstreeks naar apple bellen. weet het nummer niet van omgeving Belgie, maar in nederland sturen ze zelfs een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat is in België (en andere landen) niet anders.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dankje, wist ik ook niet Maar heb hem al binnengedaan bij vandenborre en ze hebben hem opgestuurd kon tot 2 weekjes duren zeiden ze. Ik zal iets posten wanneer ik hem terugheb en de uitkomst!
|
|
|||
|
|||
Update: iPhone gaan afhalen, het Wi-Fi/bluetooth onderdeel is vervangen en alles werkt terug niets moeten betalen en was maar een weekje binnen zelfs!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi werkt niet na waterschade | pewill | iPhone algemeen | 7 | 25-06-13 11:40 |
Iphone 4s Wi-Fi werkt niet | Abelmik | iPhone algemeen | 1 | 10-03-13 13:16 |
(Technisch) Iphone 4 met waterschade, scherm werkt niet door logic board? | knibber | iPhone algemeen | 0 | 26-05-12 15:52 |
Iphone met waterschade, geen micro, interne speaker en Wi-Fi! | knibber | Wi-Fi | 0 | 09-04-12 10:32 |
Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel | Baggio13 | iTunes | 3 | 06-11-10 21:07 |
|
|