//

Mijn 4e iPhone 5 en de dubbele coating.

Mijn 4e iPhone 5 en de dubbele coating. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Forumgenoten, Ik zal jullie eens vertellen hoe goed mijn iphone 5 is en in het bijzonder mijn remanufactured modellen. Ik kocht een iphone 5 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-13, 19:57
dimi22 dimi22 is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 17
Standaard Mijn 4e iPhone 5 en de dubbele coating.

Forumgenoten,

Ik zal jullie eens vertellen hoe goed mijn iphone 5 is en in het bijzonder mijn remanufactured modellen.

Ik kocht een iphone 5 en 2 maanden later zat er stof voor de cameralens en op mijn foto's, ben naar de Apple store in Adam gegaan en ze hebben hem voor mij omgeruild. Direct zag ik dat van het nieuwe toestel de homebutton diep in de behuizing zat en na toestemming van de manager kreeg ik direct weer een andere. (remanufactured)
Deze telefoon was goed! er zat enkel een kras op de powerbutton en de homeknop zat ook ietswat in de behuizing maargoed hij functioneerde perfect dus ik was tevreden.

2 maanden later zag ik ineens dat er wat pixels kapot waren. Bij nadere inspectie bleken het wel +- 100 dode groene sub-pixels te zijn. Navraag gedaan bij Apple en dit bleek niet de bedoeling te zijn, ze hebben toen een gratis replacement opgezet (normaal 29 euro) Deze 4e iphone functioneert goed maar mist een onderdeel, namelijk een ringetje bij de koptelefoon ingang. daarnaast ook een paar krassen en een erg losse powerbutton.

Weer contact opgenomen met Apple en nu krijg ik een nieuwe uit de doos. Ook heb ik de optie om te wachten op de 5s om die dan met bijbetaling te krijgen. Wat zal ik doen??

- Dubbele coating story:

Nu had ik al verhalen gehoord over verbeterde of dubbele coating op de iphone 5. Maar nu weet ik dus zeker dat het bestaat. Mijn 3e iPhone had namelijk een wat mat achtige achterkant, ook de zijkanten voelden wat matter en minder scherp aan. En deze iPhone heeft in de 2 maanden tijd nooit een krasje geleden, heb zelfs een aantal keren goed getest maar het krast echt bijna niet, daarnaast voelt het veel fijner aan omdat het niet zo snel uit je hand slipt.

Nu mijn 4e iPhone voelt ineens heel glad en scherp aan. Nu ik deze 10 keer in mijn broek en op tafel heb gelegd zie ik direct kleine krasjes ontstaan, duidelijk geen dubbelde coating deze keer.

Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-13, 20:15
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Heb er geen ervaring mee maar ik zou persoonlijk voor een nieuwe uit doos kiezen. Dit omdat je zegt dat je ook voor de 5s kan gaan, met bijbetaling. Krijg je ook korting? Want anders kan je ook gewoon de 5 te zijner tijd omruilen voor een 5s met bijbetaling..
  #3  
Oud 28-06-13, 20:21
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

In de store zijn ze er dus al zeker van dat het een 5s wordt ipv een 6
  #4  
Oud 28-06-13, 21:06
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
In de store zijn ze er dus al zeker van dat het een 5s wordt ipv een 6
wie is daar niet zeker van? Apple heeft een cash cow in handen en dat zijn vooral de S modellen.

Later we eerlijk wezen. De S modellen zijn geen grote verbeteringen ten opzichte van het jaar ervoor maar kosten wel een heleboel geld.
  #5  
Oud 28-06-13, 22:01
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Con Bekijk bericht
wie is daar niet zeker van? Apple heeft een cash cow in handen en dat zijn vooral de S modellen.

Later we eerlijk wezen. De S modellen zijn geen grote verbeteringen ten opzichte van het jaar ervoor maar kosten wel een heleboel geld.
Oei en ik heb een 4S.
  #6  
Oud 28-06-13, 22:15
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

5S? Zonder aankondiging bestaat deze gewoonweg niet. Niemand kan nog weten wat er gaat komen.
  #7  
Oud 29-06-13, 09:11
dimi22 dimi22 is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 17
Standaard

Nee bij Apple werd de 5s niet zo benoemd maar we spraken over de nieuwe iphone. Maar ik ga er zelf vanuit dat het een 5s zal worden

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 juni 2013 om 08:14 ----------

Maarja als ik 100euro bij moet betalen zou ik het nog wel doen maar ik ga er een beetje van uit dat het richting 200 zal zijn, dan kunnen ze mij beter een nieuwe opsturen
  #8  
Oud 30-06-13, 21:41
dimi22 dimi22 is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 17
Standaard

Ga toch maar voor de nieuwe uit doos, door mijn losse button trilt de telefoon nogal hard
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: dubbele folders op iphone disse Jailbreak 0 13-08-10 21:31
iPhone 4 met coating? rolfjansen Chat en geruchten 6 28-07-10 19:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:00.