Airpint naar HP werkt niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gisteren heb ik een HP Photosmart 5520 all in one printer aangeschaft met airprint en eprint functie. Na een dag te hebben geprutst is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Airpint naar HP werkt niet.
Hallo,
Gisteren heb ik een HP Photosmart 5520 all in one printer aangeschaft met airprint en eprint functie. Na een dag te hebben geprutst is het me wel gelukt om eprint via de app op de ipad mini en iphone 5 werkend te krijgen, alleen bij airprint krijg ik op alle ios apparaten de melding geen airprint-printer gevonden. Ik heb het geprobeerd op een Iphone 4+5, Ipad 3+mini maar geven allemaal geen printer gevonden. Alle apparaten zijn aangesloten op de UPC Horizon mediabox. Met het streamen via airplay naar mijn Apple TV heb ik geen problemen. De ios-apparaten worden dus wel gewoon in het netwerk herkend. Ook draadloos printen vanaf mijn MacBook Pro werkt normaal. Graag zou ik hier een oplossing voor willen. Alvast bedankt voor uw reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
airprint, horizon, hp printer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update FW 4.1 naar 4.3.3 werkt niet... | Arnold_NL | iPhone algemeen | 3 | 06-07-11 14:47 |
ipad op 4.2 beta werkt niet..downgraden naar 3.2.2 lukt niet..:-( | tbeumer@ | iPad algemeen | 15 | 20-09-10 20:04 |
SMS Naar Buitenland Werkt Niet | Moumentai | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 19-10-09 18:54 |
Hardware: GPS werkt niet naar behoren | Buzze | iPhone Navigatie | 4 | 04-06-09 10:25 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|