Mijn iPhone verzendt geen emails meer, niet met WiFi en niet met 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al geprobeerd te synchroniseren aangezien ik met m'n iMac wel gewoon mails kan versturen. Heb dit probleem wel eerder gehad, maar dan alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone verzendt geen emails meer, niet met Wi-Fi en niet met 3G
Ik heb al geprobeerd te synchroniseren aangezien ik met m'n iMac wel gewoon mails kan versturen. Heb dit probleem wel eerder gehad, maar dan alleen als ik via Wi-Fi een mail wilde versturen.
Krijg de melding 'server accepteert het afzenderadres niet'. Thuis heb ik Ziggo en m;n tel.abonnement is van T-mobile. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke mail provider gebruik je? iCloud mail werkt met Ziggo en T-Mobile wel.
|
|
|||
|
|||
Mailprovider is Ziggo
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja (casema)
|
|
|||
|
|||
Heb je in de iPhone dezelfde Ziggo servers ingesteld als op de Mac?
|
|
|||
|
|||
Ja, zelfde ingesteld...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Emails ophalen lukt niet met Wi-Fi in het buitenland | yvonka | Wi-Fi | 1 | 04-02-13 00:15 |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
iPhone verbindt niet meer met Apple Wi-Fi | paulinhoc | Wi-Fi | 3 | 25-09-11 00:04 |
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone | Rich E. | iTunes | 0 | 18-09-10 18:19 |
Wi-Fi werkt niet meer met iPhone | Meyotch | Wi-Fi | 17 | 15-01-08 00:20 |
|
|