iPhone fingerprint recognition discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) het moet niet gekker worden daar in china...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone fingerprint recognition
het moet niet gekker worden daar in china
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
een functie die ik nu echt niet wil...
zo'n systemen zijn enorm makkelijk te omzeilen en neemt veel te veel plaats in het ziet er bovendien niet uit |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb liever een knop minder en gebruik een paswoord.
|
|
||||
|
||||
Chinezen. Wedden dat dat een flut ding is en dat je het 10x moet doen voor ie werkt En na een week begeeft ie het en dan kan je dr niet meer in
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Daar ben k t nu eens heel hard mee eens se !!!!!
|
|||
|
|||
voor je het weet heb je een complete computer op broekzakformaat met 2tb HDD enz enz.. zit je tijdens de les oerhard te gamen!!
|
|
|||
|
|||
wat nou als je klauwen eraf vliegen door een rotje. zit je toch echt met de gebakken peren
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo'n sensor heb ik ook op m'n laptopje. Is de eerste week leuk en dan wordt het irritant. Het gaat nog trager dan een password invoeren. Als je dat al überhaupt gebruikt. Wel tof als het zou werken met je neus oid, wat croiman zei. Dan ben je genaaid als je verkouden bent. *denkt aan smeerbende*
|
||||
|
||||
Als het écht goed zou werken zou het prachtig zijn...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nja zo zou je het kunnen zien maar prakisch alles word in china gemaakt of inelkaar gezet het verschil is door chinezen voor chinezen of door chinezen voor westerlingen... Hier had ik het duidelijk over optie 1 terwijl optie 2 is wat apple doet... Zelf ontwerpen hardware onderdelen verzinnen en in china laten maken... Chinezen die iets maken gebruiken vaak goedkope spullen om zo de winst te maximaliserne ^^
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
dit had ik vroeger ook mijn hp ipaq 5550, zeer handig en sneller als een paswoord vondik...
HP iPAQ 5550 - PDAshop.nl |
|
||||
|
||||
of een iris scan
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
nee stemherkenning!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fingerprint | Bomans | iPhone algemeen | 89 | 24-06-08 19:51 |
|
|