Standaard app's zoals Facetime ontbreken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik op mijn nieuwe Iphone 5 een reserve copie via Icloud van Iphone 3GS heb terug gezet mis ik volgens mij standaard app's die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Standaard app's zoals Facetime ontbreken
Omdat ik op mijn nieuwe Iphone 5 een reserve copie via Icloud van Iphone 3GS heb terug gezet mis ik volgens mij standaard app's die bijgeleverd worden zoals Facetime...weet iemand hoe dit zit??
En zijn er nog meer standaard app's die meegeleverd worden op de Iphone 5 die de 3GS niet had? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op de iPhone heeft FaceTime geen app. Gewoon via de bel app een contactpersoon kiezen en dan 'FaceTime'.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah dank voor jullie antwoorden! Wel apart dan dat de Ipad wel een app heeft voor Facetime en de Iphone niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En de iPad heeft natuurlijk geen Telefoon-app, dus ze moesten FaceTime wel ergens anders neerzetten.
|
|
||||
|
||||
Precies, wat @arjan95 zegt, dat is de reden...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Drop shadow UITableView zoals clock.app | nvrooij | Ontwikkelen voor iOS | 45 | 25-02-11 10:30 |
Mac OS X: Album illustraties ontbreken | Zeke_NL | iTunes | 1 | 01-08-10 01:40 |
Is er een app zoals LockCalendar? | t0n | iPhone Apps | 6 | 14-07-10 13:11 |
|
|