2e melding sms uit zetten iOS6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar kan ik vredesnaam de instelling vinden om het 2e notificatie geluid uit te zetten bij een ontvangen SMS? Ik denk telkens dat ik nóg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
2e melding sms uit zetten iOS6
Waar kan ik vredesnaam de instelling vinden om het 2e notificatie geluid uit te zetten bij een ontvangen SMS?
Ik denk telkens dat ik nóg een sms heb ontvangen, vind het zeer irritant. Kennelijk heb ik pas nu last van deze feature (waarvan ik niet kan vinden waar ik dat uit kan zetten in instellingen) nadat ik geen reservekopie teruggeplaatst heb op mijn nieuwe iPhone. Voorheen kreeg ik netjes éénmaal een melding, namelijk, ook op iOS6 Laatst gewijzigd door ballegooier; 08-07-13 om 15:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Thanks, @timosha.
Ik heb me suf gezocht bij de instellingen van 'geluiden' en 'berichten'. Maar sms is natuurlijk ook gewoon een soort notificatie. Logisch! |
Labels |
2e melding, herinnering, notificatie, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorvertoning sms uitzetten bij IOS6 en iphone 5 | martijn77 | iPhone algemeen | 4 | 16-10-12 23:10 |
Met iOS6 geen muziek meer op iPhone 4 te zetten | Iguana79 | iPhone algemeen | 6 | 11-10-12 17:23 |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
Prog om sms voorvertoning uit te zetten? | greenbeauty | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-09-09 10:11 |
sms melding | jvp | Archief | 1 | 22-02-09 22:57 |
|
|