Refurbished iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik krijg morgen waarschijnlijk een nieuwe iPhone van de Apple store, maar zijn deze te vertrouwen? Ik heb zelf net een week oude iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Refurbished iPhone 5
Hoi,
Ik krijg morgen waarschijnlijk een nieuwe iPhone van de Apple store, maar zijn deze te vertrouwen? Ik heb zelf net een week oude iPhone 5, gloednieuw uit de winkel, en ik wil daarvoor in ruil geen gebruikte. Wie heeft ervaring hiermee? Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat je trouwens hebt met die 'gebruikte' zoals jij het zegt, is dat die extra goed gecontroleerd worden door Apple alvorens ze die terug in omloop brengen. Normaal gezien zit je daar dus zeker goed mee. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb namelijk een klein probleempje met mijn camera af en toe geeft die paarse strepen af en onscherpe foto's en ik begreep van de AppleCare dat je gelijk een nieuwe toestel meekrijgt. Dus ik dacht misschien krijg ik een gebruikte, terwijl ik een week geleden een gloednieuwe had aangeschaft. Ik vind dat namelijk een hoop geld. U heeft dus goede ervaringen ermee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want bij mij heeft dat toen wel wat voeten in de aarde gehad. Maar dat lag niet aan Apple. In ieder geval zit je met een refurbished toestel wel goed. Kijk het zeker goed na voordat je de winkel buiten gaat. Want niet alle refurbished toestellen zijn 'goed'. Zoals je hier wel op het forum kan lezen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop wel dat ik een goed toestel krijg en niet maandelijks terug moet voor een vervangend toestel. Begin me wel een beetje zorgen te maken, van gloednieuw naar ''refurbished'', die misschien niet eens ''perfect'' werkt. Naja. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is geen reden om je zorgen te maken hoor. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Las veel negatieve ervaringen over de iPhone 5 vandaar, niet over de iPhone 4. |
|
||||
|
||||
Je krijgt hem in de Applestore meteen gebruiksklaar mee. Dat wil zeggen dat het toestel opgeladen is en je via het Wi-Fi-netwerk in de store meteen kunt restoren via iCloud. Je kan dus meteen testen of het toestel goed werkt.
Bij de iPhone 4/4S was het trouwens zo dat bij refurbished toestellen de complete behuizing werd vervangen. Van de buitenkant waren ze dus gewoon nieuw, terwijl intern de onderdelen werden hergebruikt. Dit zal bij de iPhone ook nog wel zo zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk krijg ik gewoon een top toestel, zoals ik er één hem gekocht voor een groot bedrag. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
...en het niet te druk is....
|
|
||||
|
||||
Aangezien er hier al menige draadjes bestaan over dit onderwerp, gaan we dit sluiten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 ruilen, refurbished of nieuw toestel? | swiertje | iPhone algemeen | 3 | 15-05-13 18:55 |
Zijn er in Nederland al refurbished iPhone 5'en in omloop? | daantje22 | iPhone algemeen | 16 | 07-03-13 22:04 |
refurbished toestel iphone 5 | martijn2308 | iPhone algemeen | 10 | 22-01-13 16:07 |
iphone 3gs refurbished | psd | iPhone algemeen | 2 | 27-11-11 22:56 |
Refurbished iPhone 4 | adwkelly | iPhone algemeen | 9 | 31-07-11 23:26 |
|
|