Tijdens het bellen geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb echt een raar probleem, hopelijk kan iemand mij helpen. Tijdens het bellen hoor ik de persoon aan de andere kant wel maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijdens het bellen geen geluid
Hallo,
Ik heb echt een raar probleem, hopelijk kan iemand mij helpen. Tijdens het bellen hoor ik de persoon aan de andere kant wel maar diegene hoort mij niet. Dit gebeurt niet altijd maar wel vaak. Ik dacht eerst dat mijn microfoon kapot was maar het rare is dat wanneer ik een video of een geluidsopname opneem het geluid wel gewoon doet. Nu wil ik een nieuwe microfoon erin laten zetten maar ben ik ben bang dat het probleem blijft. Kan iemand mij helpen?? Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 problemen tijdens bellen (geen geluid) | maurader | iPhone algemeen | 0 | 13-03-12 23:16 |
Geen geluid tijdens bellen of opnemen | Miepke37 | iPhone algemeen | 17 | 15-08-11 20:12 |
Geen geluid op speaker en via oordopjes tijdens bellen | lluuk | iPhone algemeen | 3 | 28-03-09 16:18 |
Geluid redelijk stil tijdens het bellen | Buzze | iPhone algemeen | 8 | 01-02-09 13:28 |
1.1.4 geen geluid tijdens het bellen | Frank88 | Archief | 2 | 25-03-08 15:13 |
|
|