filmpjes afspelen

filmpjes afspelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb altijd normaal filmpjes (whatsapp, youtube , facebook) kunnen zien. Maar sinds gisteren opeens niet meer. Je ziet het filmpje wel staan maar wanneer ik ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 9 July 2013, 10:21
» iPhone 4 8GB (Zwart) [FW: 6.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows

Angry filmpjes afspelen

Heb altijd normaal filmpjes (whatsapp, youtube, facebook) kunnen zien. Maar sinds gisteren opeens niet meer.
Je ziet het filmpje wel staan maar wanneer ik op afspelen klik vliegt het direct weer op pauze.
Graag opheldering!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 9 July 2013, 10:25
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows

Standaard

Probeer eens een harde reset (homeknop en aan/uit-knop gelijktijdig indrukken totdat het apple logo verschijnt (Het scherm wordt even zwart)
Oud 9 July 2013, 10:35
» iPhone 4 8GB (Zwart) [FW: 6.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows

Standaard

Zo simpel!! Opgelost!
Dank je!
Ben ook nog een beginnende iPhone-verslaafde!
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Filmpjes afspelen op Apple TV na installatie IOS6 Olaf1979 Muziek, foto & video 1 24 September 2012 14:22
Filmpjes afspelen vanuit apps met iOS6.0 simon72 iPhone algemeen 0 22 September 2012 13:23
Video: Kan geen filmpjes afspelen Ridleybiker Muziek, foto & video 8 30 March 2012 10:26
Geen geluid bij filmpjes afspelen steffen123 iPhone algemeen 4 11 September 2010 16:57
Probleem met afspelen van filmpjes Goerez iPhone algemeen 3 16 February 2010 10:42

Regels voor berichten