//

iPhone 4S camera kapot na reparatie

iPhone 4S camera kapot na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 weken geleden mijn iPhone 4S scherm laten vervangen omdat er een mega barst in mijn scherm zat. Na deze reparatie werkte mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-13, 12:57
macdrive macdrive is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Angry iPhone 4S camera kapot na reparatie

Ik heb 2 weken geleden mijn iPhone 4S scherm laten vervangen omdat er een mega barst in mijn scherm zat. Na deze reparatie werkte mijn front camera niet meer. Ik ben er 2 keer mee terug geweest en toen heeft hij er weer een nieuw voorkantje opgezet maar tevergeefs.. Nu wil hij er een nieuwe camera in gaan zetten maar heeft dat nut? Ik wil namelijk niet dat er nog meer stuk aan gaat... Wat kan ik het beste doen? Ik heb het laten maken bij een of andere winkel die telefoon hoesjes en zooi verkoopt, geen vodafone of wat dan ook.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-13, 14:06
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Als ik het zo lees heb je weinig opties. De winkel toont zich bereidwillig om het probleem op te lossen, dus dan moet je ze die kans ook geven. Pas als het toestel kapot blijft kun je een vergoeding vragen of een gelijkwaardig toestel.

Naar Vodafone of Apple gaan betekent alleen dat je daar nog een keer mag betalen.
  #3  
Oud 10-07-13, 14:08
macdrive macdrive is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard

Oké. Maar het ging mij er meer om dat ik hun niet echt professioneel vind. Ze zijn erg lax. Maar goed, hopelijk lost dit het op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Front camera iphone 5 kapot na herstel vochtschade knish Archief 3 03-11-12 12:17
Iphone 4 camera kapot arvidvp iPhone algemeen 3 25-08-12 18:41
Iphone 4 kapot door de reparatie... Trinity88 iPhone algemeen 2 09-09-11 10:02
Ten einde raad>gejailbreakt, kapot, garantie, reparatie? royPhone Archief 5 20-01-10 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:30.