Geen garantie door aanzien als 2de hands discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kocht op E-bay een artikel (Jabra headset) Volgens de bijlage moest ik bij problemen direct contact opnemen met Jabra (ik heb het opgelost met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen garantie door aanzien als 2de hands
Ik kocht op E-bay een artikel (Jabra headset)
Volgens de bijlage moest ik bij problemen direct contact opnemen met Jabra (ik heb het opgelost met de e-bay verkoper) Ik heb contact opgenomen met Jabra en kreeg als antwoord: Helaas moeten wij aan uw meedelen dat deze headset met de aankoop via E-bay buiten de garantie valt, omdat aangezien het niet via een erkend handelaar is, dit als een tweede hans aankoop gezien wordt. Helaas kunnen wij uw headset / speakerphone niet omruilen. Is dit ook met Apple toestelllen als je deze koopt in een niet erkende handelaar? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij Apple gaat het erom wanneer een telefoon voor de 1e keer is geactiveerd.
Wie de eigenaar is zou ze een worst zijn... gaat hun alleen erom dat het binnen een jaar moet zijn Mijn vriendin's iPhone 4 is gerepareerd onder mijn naam. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En wat na het 1ste en voor het 2de jaar als de gerestreerde naam niet overeen komt ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb al wel nieuwe Apple apparaten gekocht op eBay Duitsland bij niet-officiële Apple dealers. Die apparaten kon ik zonder problemen bij Apple registreren voor garantie. Dat was toch de oorspronkelijke vraag, of niet? |
|
|||
|
|||
Het 2de jaar garantie is voor de verkoper al dan niet erkend.
Maar als de registratie op een andere naam staat (wegens doorverkoop) kan de verkoper weigeren ? Ps mogelijk met kasticket kan de verkoper niet weigeren ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2de hands zonder aankoopbon | Werner1963 | iPhone algemeen | 8 | 21-01-13 20:35 |
iPhone 4: 2de hands ios 5 | Jeroeniemo | Unlock | 1 | 26-12-11 16:44 |
2de hands Iphones | rayko87 | iPhone algemeen | 1 | 07-08-10 17:53 |
Info over 2de hands iphones | Stevo | Koopinformatie Nederland | 9 | 09-06-10 15:04 |
2de hands iphone | Buzze | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-08-08 12:46 |
|
|