Iphone geeft onwillekeurig melding inloggen apple ID discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds 3 dagen de troste bezitter van m'n Iphone 5! Heb netjes alle apps over gezet van mijn Iphone 4 naar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone geeft onwillekeurig melding inloggen apple ID
Hallo,
Ik ben sinds 3 dagen de troste bezitter van m'n Iphone 5! Heb netjes alle apps over gezet van mijn Iphone 4 naar de 5 (Door middel van Back-up). Echter krijg ik nu onwillekeurig telkens de melding dat ik mij moet in loggen met mijn apple ID? Iemand enig idee wat hier fout is gegaan? Groetjes, Rudie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou niet mogen.
Ik zou zelf al moeten zoeken hoe je dit kan oplossen. De grote kenner ben ik nu ook niet. Denk het een kleinigheid is. Ik hoop iemand hier meer over weet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone geeft steeds de zelfde melding | Gamebusters | iPhone algemeen | 6 | 07-10-09 18:51 |
carcomm geeft fout melding | jpi | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 30-06-09 10:27 |
Tethering geeft melding | breezer1950 | Vodafone | 0 | 22-06-09 14:59 |
1.1.4 met BL 3.9 crashed onwillekeurig | pcmarket | Unlock [archief] | 8 | 04-04-08 13:47 |
|
|