iphone geeft steeds de zelfde melding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik mijn iphone op mijn computer dan laad hij niet op en via het stopcontact ook niet hij geeft dan de melding Opladen niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone geeft steeds de zelfde melding
als ik mijn iphone op mijn computer dan laad hij niet op en via het stopcontact ook niet hij geeft dan de melding
Opladen niet ondersteund met dit accosoire terwijl het de orginele zijn van apple....dus kan iemand mij aubje helpen ik wordt er zo gek van sinds ik die 3gs heb loop ik op het ene probleem na het andere Mvg iemand die mij kan helpen? mvg Laatst gewijzigd door Gamebusters; 06-10-09 om 23:28. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zie je of er veel vuil in je connector/dock aansluiting zit? Zo niet, dan moet je er van uitgaan dat er iets met de hardware is (waarschijnlijk je dock connector module).
|
|
|||
|
|||
ja ik zag dat er stof tussen zat dat is er uit
nu heb ik alleen weer een anders probleem als ik hem nu aansluit op mijn computer dan laad hij niet op en via het stopcontact ook niet hij geeft dan de melding Opladen niet ondersteund met dit accosoire terwijl het de orginele zijn van apple....dus kan iemand mij aubje helpen ik wordt er zo gek van sinds ik die 3gs heb loop ik op het ene probleem na het andere Mvg |
|
|||
|
|||
Ik denk toch dat er iets met de dock connector van je iPhone is, of in ieder geval iets anders met de hardware. Je kan het beste dit even onder garantie laten afhandelen.
|
|
|||
|
|||
ik heb hem gekochtin een apple winker in italie en hij valt niet onder gerantie bij de apple store's in nld
|
|
|||
|
|||
Dan moet je inderdaad terug naar Italie met die iPhone. Indien je een adres voor reparatie dichterbij zoekt (NL/BE), gebruik dan even de zoekfunctie dan krijg je wel wat reparatie bedrijven waar je terecht kunt voor onderzoek en/of reparatie.
|
|
|||
|
|||
nou ja mijn iphone laad wel op alleen itunes ziet hem nu dus niet meer dus ik kan niet meer sync enzo dus dat is wel zonde aar de batterij laad wel gewoon op ondanks die melding
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is | JustinPeters | iPhone algemeen | 11 | 17-12-09 17:43 |
carcomm geeft fout melding | jpi | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 30-06-09 10:27 |
Tethering geeft melding | breezer1950 | Vodafone | 0 | 22-06-09 14:59 |
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is | sarsefras | iPhone algemeen | 4 | 29-05-08 17:35 |
iPhonebrowser geeft melding Jailbreak niet goed uitgevoerd | jlbolding | Unlock [archief] | 7 | 13-04-08 01:33 |
|
|