iphone zonder simkaart? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb zelf een ipod 2G en ga mij iphone 3G (mss 3G S) kopen, maar voor ik dat doe moet ik er zeker ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone zonder simkaart?
hallo, ik heb zelf een ipod 2G en ga mij iphone 3G (mss 3G S) kopen, maar voor ik dat doe moet ik er zeker van zijn dat degene met simlock ook zonder simkaart werken zoals de voorbeeldtelefoons in winkels, hartelijk dank!
Laatst gewijzigd door jensen; 06-10-09 om 20:43. Reden: datum is verlaterd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zolang hij geactiveerd is, werkt hij gewoon als verijdelde iPod.
Dit had je gegarandeerd kunnen vinden. |
|
|||
|
|||
activeren?
wat bedoel je met activeren?
ik dacht dat dat iets met een simkaart was??? ik ben echt wel dom |
|
|||
|
|||
een iphone moet je altijd ff activeren via iTunes.
Daarna is het zonder somkaat gewoon een ipod touch idd. Je kan er alles mee behalve bellen en smsen. Weet alleen niet of die activatie met de simkaart erin moet...dacht het wel. |
|
|||
|
|||
is er iemand die het zeker weet, hoort dat een "hoogbegaafde" simkaart te zijn?
|
|
||||
|
||||
Wat voor vraag is dat toch? JA je iPhone zal werken zonder simkaart NA activatie MET simkaart. Waarom wil je trouwens je iPhone laten werken zonder simkaart? Dan kan je er toch niets mee?
|
|
|||
|
|||
omdat de iphone een camera heeft, mooier is, een mute button heeft, kan vibreren, beter vast pakt, het een micro heeft,...
ik ga nu niet heel men lijst opsommen, maar welke simkaart is het nu? gewoon of de bevoegde? (even offtopic, hoe kom jij eigenlijk aan een jailbreak voor 3.1, ik wil hem ook!) Laatst gewijzigd door jensen; 06-10-09 om 22:47. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Begrijp ik het nu goed dat je je iPhone gaat gebruiken als een iPod touch? |
|
|||
|
|||
ja, eigenlijk wel, maar wil de extra functies en peer to peer enz. en eens ik ermee volledig vertrouwt ben, ga ik hem unlocken (riskant) en dan is het mijn nieuwe telefoontje
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of bedoel je jailbreaken ? |
|
|||
|
|||
maar de "al geunlockte" zijn duurder, ik ga dus voor de nog gelockte (slim he...) dus...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarnaast over een andere opmerking van jou: de iPod Touch ondersteund ook peer-to-peer (zowel bluetooth als Wi-Fi) de iphone is 4x zo duur als de iTouch, 30x zo dik en ook nog eens langzamer, dus ik zou het wel weten maar het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zie je niet dat hij een grapje maakte? Hij maakte de grap omdat je zegt dat een iPhone 30x dikker is en dat is hij dus niet, denk dat het de helft meer dikker is dan een iTouch.
Ook een goede reden om een iPhone als iPod touch te gaan gebruiken is om niet elke keer Apple een update uitbrengt er 3,99€ voor te hoeven betalen. Als Apple wil brengen ze elke maand een nieuwe update uit en dan mag jij met je iPod touch elke maand bijna 4€ neertellen voor de nieuwe update zodat je toch maar die laatste games of app's kan draaien. Als Apple dat zou doen, dan zou dat beteken dat je bijna 50€ per jaar neerteld voor een up to date toestel, maar gelukkig doen ze dat (vooralsnog) niet. Op zich vind ik het geen verkeerde gedachtenlijn om een iPhone als ipod te gaan gebruiken, alleen is het er wat over om een 3GS te kopen en hem alleen maar daarvoor te gaan gebruiken, dan zou ik eerder een twedehandse 3G 16Gb trachten te vinden voor rond de 300€. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
dat betekend dus 4 euro, tegen de tijd dat je dan voor je iPod het zelfde hebt betaald als voor een iPhone is de iPod Touch heel erg ouderwets |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone Unlock zonder simkaart? | thomassi9 | Unlock | 25 | 21-02-11 19:52 |
iphone synchroniseren zonder simkaart | Magalie | iTunes | 3 | 24-03-10 22:25 |
Gebruik Iphone zonder simkaart | rayman11 | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-01-10 17:28 |
hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? | rubenpeters | Archief | 1 | 04-11-09 20:01 |
iPhone activeren zonder O2 simkaart | duncanjb90 | iPhone algemeen | 1 | 26-10-09 09:57 |
|
|