iPhone activeren zonder O2 simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede morgen, Heb een iphone vanuit de UK en daar zit dus een lock op van O2, hij heeft software versie 3.1.2 maar krijg hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone activeren zonder O2 simkaart
Goede morgen,
Heb een iphone vanuit de UK en daar zit dus een lock op van O2, hij heeft software versie 3.1.2 maar krijg hem niet geactiveerd zonder de orginele simkaart maar je raad het al, die heb ik niet. Weet iemand een omweg of kan iemand mij helpen aan een simkaart waarmee ik hem wel kan activeren. Bedankt alvast, Duncan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt het proberen met de custom firmware
Deze activeert dan je iPhone iPhone 3G: - Jailbreak - Activatie - Cydia Link lees dit topic maar eens door, staat alles in https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone activeren met simkaart VOOR omzetting van telefoonnummer | mo-oiste | iPhone algemeen | 1 | 14-09-10 23:58 |
Activeren lukt niet via O2 simkaart (Engelse iPhone) | Coen1983 | Archief | 3 | 18-12-09 14:49 |
hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? | rubenpeters | Archief | 1 | 04-11-09 20:01 |
iPhone 3G: 2e iPhone op tmobile simkaart activeren? en vervolgens unlocken bij t-mob | MaCure | Unlock | 2 | 27-10-08 18:04 |
|
|