Contactpersonen kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey guys, Heb gisteren door de een of andere bizarre reden mijn contacten kwijt gespeelt... Kan ik hier nog ergens een backup van terug vinden? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contactpersonen kwijt
Hey guys,
Heb gisteren door de een of andere bizarre reden mijn contacten kwijt gespeelt... Kan ik hier nog ergens een backup van terug vinden? Heb ook al getracht om een herstelpunt van de iPhone terug te zetten, maar met zeer weinig succes. Greets Wijcky |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar problemen.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hallo
ik heb net mijn comp geformateerd omdat ik er veel problemen mee had maar zit nu met een pobleempje ik heb net itunes weer geinstalleerd en ging mijn iphone synchroniseren en nu ben ik ineens mijn contactpersonen kwijt? weet iemand of ik ze nog ergens kan terug vinden? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contactpersonen kwijt!!! | woutervandenberg | iTunes | 5 | 09-01-11 15:41 |
Help: Contactpersonen | togooz | iTunes | 1 | 05-07-10 15:12 |
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? | TheJoker | iPhone algemeen | 3 | 22-04-10 16:58 |
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt | volonte | iPhone algemeen | 3 | 07-02-09 18:17 |
Contactpersonen ! | Emiin' | Archief | 3 | 23-01-08 18:02 |
|
|