//

koptelefoon ingang uit aan het scheuren

koptelefoon ingang uit aan het scheuren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op het moment heb ik mijn iPhone al 14 maanden dus geen officiële direct werkende garantie (advocaten enzo geen zin in) meer, maar is mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-09, 14:03
Muracatun Muracatun is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Brabant
Berichten: 14
Unhappy koptelefoon ingang uit aan het scheuren

Op het moment heb ik mijn iPhone al 14 maanden dus geen officiële direct werkende garantie (advocaten enzo geen zin in) meer, maar is mijn iPhone hardware matig een beetje kapot aan het gaan.

Ik had al een poosje dat mijn iPhone koptelefooningang ringetje, dat metaalkleurige dingetje dat erin zit, een stukje van de cirkel dunner is dan de rest, en ervoor bij t-mobile langs geweest. Daar is me destijds (mei/juni geloof ik) verteld dat het niks ergs is en dat het heus niet uit zou scheuren.

Totdat ik vandaag ineens constateer dat er een scheur in het zwarte deel zit van al een centimeter. Ik heb dus niet meer de officiele fabrieksgarantie meer maar heb hem nog wel verzekerd via T-Mobile's verzekering die ze aanboden. Valt deze schade er ook onder?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-09, 14:06
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Heb je niet na je fabrieksgarantie van 1 jaar een extra jaar van T-mobile? Dacht dit ergens gelezen te hebben.!
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #3  
Oud 07-10-09, 14:41
Muracatun Muracatun is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Brabant
Berichten: 14
Standaard

zou kunnen al heb ik daar nergens iets van gelezen. enfin heb net even gebeld, ze sturen morgen iemand om hem op te halen, en krijg een leentoestel. omdat ik een smart telefoon wou kon het vandaag niet meer. Grappig, als het niet binnen de verzekering past kost het me 30 euro, de rest betaald dan toch de verzekering, en als het wel erbinnen past wordt alles gratis gedaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Koptelefoon ingang kapot? Vroegevogel iPhone algemeen 4 08-02-11 12:09
Koptelefoon-ingang kapot en 3 dode pixels -GJ- iPhone algemeen 2 21-12-09 01:08
iPhone en Wi-Fi probleem: aan/uit loste het op RogerWilco Wi-Fi 6 10-12-09 13:24
headset Jack/koptelefoon ingang zit los en doet raar mark_83 iPhone algemeen 4 05-12-09 17:44
Help ben aan het jailbraken en 1.1.3 is uit Jörg Unlock [archief] 8 16-01-08 13:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.