headset Jack/koptelefoon ingang zit los en doet raar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De laatste tijd had ik als ik aan fietsen was, luisterend naar muziek met mijn iphone, dat er zomaar ineens nummers oversprongen/ op pauze gingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
headset Jack/koptelefoon ingang zit los en doet raar
De laatste tijd had ik als ik aan fietsen was, luisterend naar muziek met mijn iphone, dat er zomaar ineens nummers oversprongen/ op pauze gingen en vervolgens weer doorspeelde etc.
Ik dacht eerst dat het lag aan het touch scherm, dat deze actief bleef nadat ik het scherm op zwart beeld had gezet. Echter, het blijkt nu dat het komt door de headset ingang, als ik mijn normale oordopjes (waarmee ik dus niet kan spoelen en die ik niet kan gebruiken als headset) beweeg dan verspringt/pauzeert/spoelt het nummer door. Ik kwam er ook achter dat er nogal wat speling is ontstaan in de ingang ivm met een telefoon van een vriend. Iemand soortgelijke problemen en/of oplossingen? Ik gebruik creative oordopjes waarmee ik eerder wel altijd gewoon naar muziek kon luisteren. Bedankt, mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand???????
|
|
|||
|
|||
Schoonmaken anders laten vervangen (wellicht garantie), zie ook zoekfunctie.
|
|
|||
|
|||
helaas buitenlands toestel maar naar de repareer turk dan...
|
|
|||
|
|||
Dow weet iemand een winkel in de buurt van Groningen, de enige winkel die ik ken (mobile unlimited) die verkoopt wel de onderdelen maar doet de reparatie niet...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Koptelefoon ingang kapot? | Vroegevogel | iPhone algemeen | 4 | 08-02-11 12:09 |
Koptelefoon-ingang kapot en 3 dode pixels | -GJ- | iPhone algemeen | 2 | 21-12-09 01:08 |
koptelefoon ingang uit aan het scheuren | Muracatun | iPhone algemeen | 2 | 07-10-09 14:41 |
iPhone denkt dat koptelefoon er in zit | DaveyY | Archief | 3 | 11-02-09 11:16 |
Waar zit de simkaart ingang??? | Myphone | Archief | 2 | 04-12-07 14:32 |
|
|