iPhone 5 connector defect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden, ik ben in het bezit van een IP5 waarvan de connector niet goed meer werkt. Als ik de kabel erin heb zitten en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 5 connector defect
Hallo forumleden,
ik ben in het bezit van een IP5 waarvan de connector niet goed meer werkt. Als ik de kabel erin heb zitten en tik hier heel zachtjes tegenaan laad hij even niet meer op en begint dan weer met opladen (getest met meerdere kabels). Het lijkt er dus dat de connector los zit of contactje niet lekker is. Nu wil ik er een afspraak voor maken in amsterdam bij de genius bar. Weet iemand of ze dit ter plekke kunnen herstellen of word hij dan opgestuurt? ik wil ook nog ff bellen maar mss heeft iemand er ervaring mee. Ik neem aan dat dit nog wel in de garantie valt. Groet KJ
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je wil niet weten wat daar allemaal in verstopt raakt.
Ik had bijna een dock-lader weggegooid.... |
|
|||
|
|||
Vv dockconnectot richtprijs 55 euro
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties!
Schoonmaken helpt niet dus ben bang dat ik echt naar ansterdam af moet reizen. Hoop dat ze het ter plekke kunnen fixen want 2 keer heen en weer naar amsterdam zie ik echt niet zitten. Ik ga hier eerst nog even over bellen naar de apple store |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik iets voor service opstuur heb ik hem altijd de 3de dag terug.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoorde dat ze hem in de apple store gelijk vervangen voor een nieuw toestel en dat ze daar niets repareren. Ben ik wel me jailbreak kwijt maar een nieuw toestel is natuurlijk ook niet verkeerd. heb voor zondag een afspraak gemaakt. Bedankt voor de tip in ieder geval. |
|
||||
|
||||
Het is het inmiddels verholpen na het opnieuw schoonmaken van de connector waar een stofbal uit kwam
|
|
|||
|
|||
En hoe maak je het beste je connector schoon?
|
|
|||
|
|||
Connector schoonmaken
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ie het afgelopen jaar z'n connector al schoon heeft gekregen.
|
|
|||
|
|||
ik maak de connector altijd schoon met een tandenstoker.
Natuurlijk wel uitkijken dat je niks kapot maakt maar er komt toch elke 2 maanden een flinke stofbal uit. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3 gs Wi-Fi connector | brent1980 | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 28-04-13 11:15 |
Iphone dock connector. | wiiljan | iPhone algemeen | 2 | 01-02-13 09:48 |
iPhone 5 Dock connector.?? | Nick.Boers | iPhone algemeen | 2 | 26-09-12 10:35 |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
Layour connector Iphone | Yuki | Archief | 1 | 26-05-08 22:45 |
|
|