Mijn simkaart kan niet geactiveerd worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tweedehands iphone 4s gekocht via internet. Maar mijn simkaart kan niet geactiveerd worden. Ik heb al geprobeerd te jailbreaken om dan te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn simkaart kan niet geactiveerd worden
Ik heb een tweedehands iphone 4s gekocht via internet.
Maar mijn simkaart kan niet geactiveerd worden. Ik heb al geprobeerd te jailbreaken om dan te kunnen unlocken maar dit is ook niet gelukt omdat de firmware niet correct is ofzo. Weet er iemand wat ik kan doen om de simkaart te activeren? thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat kan ik dan nog doen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt, wel geen goed nieuws.
Hopelijk regelt de verkoper die de iPhone verkocht als unlocked en updatable een oplossing. Anders moet ik er nog wat geld tegenaan smijten. |
|
|||
|
|||
Je kan ook op de iPhoneclub een offerte aanvragen. Dan weet je tenminste of het ding echt een SIM-lock heeft en wat een iMEI-unlock kost:
http://repair.iphoneclub.nl/index/p/...rvice-phone-4s |
|
||||
|
||||
Als je de iPhone gekocht hebt als 'unlocked' en 'updatable' heb je geen poot om op te staan...mijn gedacht...
Unlocked is niet gelijk aan simlockvrij... En je kan elke iPhone updaten...aktiveren is dan weer iets anders...
|
|||
|
|||
Ah bon, dat heb ik dan fout begrepen. Dan heb ik idd geen poot om op te staan. Bedankt om mij weer wat wijzer te maken.
|
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan check ik de simlock
|
|
|||
|
|||
Ik heb iets gelezen op het net over R-sim.
Kan ik daarmee mss mijn sim activeren? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al gedaan uk toestel.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS kan niet worden geactiveerd | 1sabelle | iPhone algemeen | 19 | 21-07-13 16:39 |
iTunes geeft aan dat mijn iPhone niet kan worden geactiveerd | b.thomassen | iPhone algemeen | 4 | 16-01-13 16:35 |
3GS Kan niet worden geactiveerd. | VW070 | iPhone algemeen | 6 | 17-11-11 08:20 |
Iphone Kan Niet Geactiveerd Worden Met Andere Simkaart!!! | Tamer076 | iPhone algemeen | 4 | 03-01-10 02:00 |
iPhone: iphone kan niet worden geactiveerd | bananabom2 | Jailbreak | 4 | 20-12-09 23:28 |
|
|