iTunes geeft aan dat mijn iPhone niet kan worden geactiveerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) L.s, Zie foto die ik bijgevoegd heb. Heeft iemand dit al meegemaakt? Het gaat om een IPhone 3GS die vanaf het weekend 'raar' doet, kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes geeft aan dat mijn iPhone niet kan worden geactiveerd
L.s,
Zie foto die ik bijgevoegd heb. Heeft iemand dit al meegemaakt? Het gaat om een IPhone 3GS die vanaf het weekend 'raar' doet, kan heel moeilijk verbinding maken met netwerk etc. ( t-mobile ) Heb hem net hersteld, dat ging goed totdat ik dat scherm kreeg. Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herstel eens in DFU
|
|
|||
|
|||
Zoals het nu uitziet doet ie het weer prima. Thanx colliehome voor de tip!
|
|
|||
|
|||
Te vroeg gejuicht. Heb hem wel kunnen herstellen en heel even deed ie het normaal. Maar als ik hem in mijn broekzak doe en weer uit staat ie weer op geen service en is er ook geen begin meer aan. Aan en uitzetten helpt ook niks meer.
Kan ik dit zien als een hardware probleem, antenne ozo? |
|
||||
|
||||
mss is het zoals iTunes aangeeft en is hij effectief stuk...
Probeer eens met een andere simkaart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
usb/itunes logo + Iphone kan niet worden geactiveerd | goed5936 | iTunes | 1 | 21-09-11 09:21 |
Windows: iTunes geeft bij herstellen iPhone kan niet worden hersteld. | slinky89 | iTunes | 1 | 30-03-11 00:53 |
Itunes geeft aan dat iphone hersteld moet worden | nicedungeon | iTunes | 3 | 20-04-10 00:23 |
iPhone: iphone kan niet worden geactiveerd | bananabom2 | Jailbreak | 4 | 20-12-09 23:28 |
Itunes geeft aan dat mijn Iphone kapot is! | Marccus | iTunes | 4 | 06-01-08 02:35 |
|
|