Mijn iphone 4 reageert niet op Bluetoothverbining met andere toestellen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 4 met 6.01 ziet via bluetooth andere toestellen en de andere toestellen zien mijn iphone ook. Ik zie zelfs op de andere toestellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone 4 reageert niet op Bluetoothverbining met andere toestellen.
Mijn iphone 4 met 6.01 ziet via bluetooth andere toestellen en de andere toestellen zien mijn iphone ook. Ik zie zelfs op de andere toestellen dat ze verbonden zijn maar mijn iphone geeft steeds de melding dat er geen kontakt gelegd kan worden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS: ondersteunde Bluetooth-profielen |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Mijn PC ziet mijn iPhone alleen op iTunes niet in een andere map.' | ADUMAN | iPhone algemeen | 4 | 07-01-13 17:31 |
Mijn Iphone 4 reageert niet. Start niet meer op. | bennojulian | iPhone algemeen | 4 | 19-11-12 14:21 |
Mijn PC vindt mijn Iphone niet!!Een andere pc wel ... | timvanhaute | iPhone algemeen | 5 | 21-11-11 00:56 |
Iphone SIM met andere toestellen? | Kwiq | Archief | 3 | 04-01-10 21:47 |
Mijn bluetooth connect niet met andere telefoons | ferrywalter | Archief | 1 | 15-12-09 10:10 |
|
|