Iphone 5 uitstekend als e-reader te gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als bezitter van een nieuwe Iphone 5 ben ik erachter gekomen dat het langere beeldscherm van de Iphone deze beter bruikbaar maakt als e-reader: - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 uitstekend als e-reader te gebruiken
Als bezitter van een nieuwe Iphone 5 ben ik erachter gekomen dat het langere beeldscherm van de Iphone deze beter bruikbaar maakt als e-reader:
- Lees hem horizontaal, dan heb je bijna de regellengte van een pocketboek - lager gewicht dan welke e-reader dan ook - makkelijk in één hand vast te houden (makkelijk in bed, in zijligging lezen) - bladeren gaat óók met een hand door een simpele duimbeweging - altijd je e-book bij je - je hoeft je boeken niet te delen met partner of andere gezinsleden: ebook openen en direct verder lezen waar je gebleven was Kortom, ik was van plan om een e-reader te kopen maar stel dat nog maar even uit, want mijn Iphone 5 voldoet prima. Wat ik alleen nog zou willen is dat de e-book software een soort automatische scroll-functie had, dan hoef je zelfs niet meer te bladeren. groet, Norbi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
e-book, e-reader, gemak, iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone als modem gebruiken ? | jongemann | iPhone algemeen | 13 | 26-05-13 14:25 |
iPhone als modem gebruiken | Annemarijs | iPhone algemeen | 2 | 10-12-11 00:10 |
iPhone als Cam gebruiken | robje33 | iPhone Apps | 1 | 23-02-10 10:36 |
Hotmail werkt uitstekend zonder truukjes | chrisholman | iPhone algemeen | 13 | 23-07-08 11:33 |
|
|