Wi-Fi verbinding valt steeds weg bij mijn iphone 4s? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe iphone 4S maar mijn wifi verbinding valt steeds weg. Ik krijg het wifi "schuifje" ook niet aan. Wie kan mij helpen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi verbinding valt steeds weg bij mijn iphone 4s?
Ik heb een nieuwe iphone 4S maar mijn Wi-Fi verbinding valt steeds weg. Ik krijg het Wi-Fi "schuifje" ook niet aan.
Wie kan mij helpen. Het is echt vervelend. Opnieuw aan zetten helpt niet! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Terug gaan naar de winkel. Hoogst waarschijnlijk een probleem met de wi-fi antenne of chip.
|
|
|||
|
|||
ik heb hem via internet gekocht. Kan ik ook kijken hoeveel garantie ik er op heb en dan terug sturen naar Apple?
Weet iemand dit. Is dit de enige oplossing? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juli 2013 om 11:34 ---------- Blue tooth werkt niet Wat is een hard reset? |
|
|||
|
|||
Dan is er hoogstwaarschijnlijk een probleem met de Wi-Fi/BT radiochip. Klik op het blauwe vraagteken achter het woord harde reset.
Wat de garantie betreft kan je op onderstaande link kijken: https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do |
|
|||
|
|||
Probeer ook nog even in dfu-mode te herstellen zonder een kopie terug te zetten.
Off-topic: waarom zie ik de laatste weken opeens veel 4s'en met kapotte wi-fi chip hier op het forum? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
draadloze verbinding / Wi-Fi valt steeds weg | iheijnekamp | Wi-Fi | 34 | 20-09-13 17:40 |
iPhone 5 radio streaming via 3G valt steeds weg | Toeter85 | iPhone algemeen | 7 | 11-03-13 08:33 |
KPN Hi netwerk valt steeds weg bij Iphone 4s | Smuku | KPN | 7 | 30-01-12 12:02 |
iphone 4 verbinding valt steeds weg | bzb | iPhone algemeen | 2 | 11-08-10 14:11 |
|
|