Volumeknoppen van iPod zitten wat losjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een iPod Touch 5G, waarvan ik al sinds het begin gemerkt heb dat de volumeknoppen wat losjes zitten. Ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volumeknoppen van iPod zitten wat losjes
Hallo,
Ik heb sinds kort een iPod Touch 5G, waarvan ik al sinds het begin gemerkt heb dat de volumeknoppen wat losjes zitten. Ik kan ze namelijk een klein beetje bewegen. Ik wilde nu vragen aan andere iPod Touch 5G bezitters of hun volumeknoppen net zo vast zitten als de aan-/uitknop of dat ze ook losjes zitten, zodat ik in dat geval het laat repareren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home button is wat losjes op de ipad | woddy897 | iPad algemeen | 5 | 12-03-13 11:12 |
home button en volumeknoppen kapot | casneijnens | iPhone algemeen | 0 | 14-03-11 18:25 |
iPod waar volumeknoppen niet werken | Guest-20140609160419 | iPhone algemeen | 6 | 04-01-11 15:32 |
Wat er toch eigenlijk wel gemakkelijk op 3.0 had moeten zitten! | malletnj | iPhone algemeen | 0 | 20-06-09 22:38 |
|
|