iPod waar volumeknoppen niet werken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik heb een gejailbroken iPod Touch 3de generatie met iOS 4.1 De volume knoppen doen het gewoon niet meer.. als ik een video ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod waar volumeknoppen werken niet
Beste lezers,
Ik heb een gejailbroken iPod Touch 3de generatie met iOS 4.1 De volume knoppen doen het gewoon niet meer.. als ik een video wil kijken dan is die volume bar er niet om het geluid te stellen. ik heb een paar keer gereboot maar er is geen verschil de volumeknoppen werken nog steeds niet.. als ik mijn headset (met microfoon) erop zet dan werkt het geluid wel gewoon.. wat kan ik doen.. thanks in advance. Laatst gewijzigd door Guest-20140609160419; 31-12-10 om 01:12. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doe eens een restore in iTunes zonder een reservekopie terug te zetten.
|
|
|||
|
|||
Dat kan ik nu jammer genoeg niet doen want ik ben niet thuis, maar wat me opviel wanneer ik game soms de geluid weer terug komt en dan weer weg gaat, werkt voor ongeveer 2-3 seconde dan gaat het weer weg in die secondes kan ik de volume wel regelen, kan iemand me hierin helpen...
|
|
|||
|
|||
3de ipod heeft toch ook multitasking ? zo ja activeer dat eens en ga naar rechts ( muziek nummers skippen) en dan nog eens naar rechts dan krijgt je ook ding om je geluid harder en zachter te zetten. ( weet overgens nietof dit op 4.2.1 werd toegevoegt)
|
|
||||
|
||||
Dit werd toegevoegd op 4.2.1, dus hij kan dit niet gebruiken want deze firmware heeft hij volgens zijn accountinformatie nog niet en tenzij deze niet klopt gaat dat dus niet werken, en misschien als hij het volume niet kan regelen staat het daar ook wel helemaal niet bij!?
|
|||
|
|||
Als ik naar Instellingen>geluiden ga kan ik het geluid regelen maar ik krijg nog steeds geen geluid, als ik videos bekijk dan staat dat lijntje er niet om het geluid harder of zachter te zetten, ja ik heb nog steeds 4.1
|
|
||||
|
||||
Ik krijg steeds meer het idee dat het gewoon aan de jailbreak ligt die je hebt toegepast aan je iPod.
|
Labels |
ipod touch 3g, jailbreak, volumeknoppen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
home button en volumeknoppen kapot | casneijnens | iPhone algemeen | 0 | 14-03-11 18:25 |
Ipod accessoire op iphone laten werken? | indoow | iPhone algemeen | 0 | 05-01-10 15:30 |
ipod na inst nieuwe versie werken apps niet | cwsmdb | Archief | 7 | 09-11-09 23:38 |
Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet | LuigiStyla | Koopinformatie Nederland | 75 | 19-06-09 17:25 |
Ipod extra's werken niet | rochman | Archief | 3 | 15-10-07 13:12 |
|
|