backup map te groot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ergens op een website, waar ik hulp zocht voor het trager worden van mijn Iphone 4, las ik dat als deze map: C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\ meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
backup map te groot?
Ergens op een website, waar ik hulp zocht voor het trager worden van mijn Iphone 4, las ik dat als deze map:
C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\ meer dan 10.000 bestanden bevat ik maatregelen zou moeten nemen echter werd niet vermeld welke maatregelen??!! Mijn map bevat over de 11.000 bestanden en vraag me af "welke maatregelen ik dan zou moeten nemen"?? wellicht dat iemand een mooie tip heeft voor mij? met vriendelijke groet thedonnl DH |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"Maartregelen" aan een backup die ergens in een (verborgen) directory op een PC staat zal niet veel veranderen aan de snelheid van een iPhone. |
|
|||
|
|||
...bedankt voor je reactie, kort samen gevat hoef ik dus geen enkele maatregel te nemen??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de uitleg..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok, zal dat doen , goeie tip! thx
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone map overige enorm groot na alle muzieknummers verwijderd te hebben | Dbrown | iPhone algemeen | 0 | 19-05-13 14:21 |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
Map in map jailbreak | Kevin379 | Jailbreak | 1 | 17-07-11 01:46 |
Map in map op iPad zoals op Iphone | gserban | iPad algemeen | 8 | 12-09-10 00:11 |
|
|