Verjaardagkalender werd ineens aangevuld met gegevens uit Facebook en ik wil die alle discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toevoeging Facebook contacten aan mijn kalender gebeurde automatisch en ik krijg ze er niet uit. De verjaardagen die ik zelf toevoegde kan ik bewerken of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verjaardagkalender werd ineens aangevuld met gegevens uit Facebook en ik wil die alle
Toevoeging Facebook contacten aan mijn kalender gebeurde automatisch en ik krijg ze er niet uit. De verjaardagen die ik zelf toevoegde kan ik bewerken of verwijderen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij instellingen kan je onder agenda dat afvinken geloof ik. Dan zouden de verjaardagen van Facebook uit je agenda moeten verdwijnen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik wil niet dat alle apps op alle apparaten komen. | alfawoman | iPad algemeen | 4 | 26-02-13 22:50 |
Ik wil gegevens uit Bento exporteren naar excel, hoe maak ik dat leesbaar? | Liliane1967 | iPad Apps | 2 | 20-10-12 15:09 |
iPhone: Jailbreaken met Snowbreeze wil ineens niet meer | RyaNn26 | Jailbreak | 0 | 20-07-12 15:05 |
Bij het sms'n worden woorden aangevuld: kan dat uit? | wilfrida | Archief | 3 | 13-10-10 00:38 |
Klopt de kosten die mij werd verteld wel? | stefani | Archief | 7 | 12-04-08 00:36 |
|
|