Aangepast contact op iPhone wordt niet aangepast in Adresboek op Mac discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben 61 jaar en nieuw op dit forum en hoop dat ik kan geholpen worden. Ik heb een iPhone aangeschaft en ondervind nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aangepast contact op iPhone wordt niet aangepast in Adresboek op Mac
Hallo
Ik ben 61 jaar en nieuw op dit forum en hoop dat ik kan geholpen worden. Ik heb een iPhone aangeschaft en ondervind nu het volgende: in de contacten op mijn gsm heb ik bij een persoon nog een bijkomend gsm-nummer ingegeven. Bij thuiskomst sluit ik de gsm aan op mijn iMac ga naar iTunes en klik op de iPhone en vervolgens op synchroniseer. Ik koppel iPhone los. Ik open adresboek en zoek naar de betreffende persoon en zie dat het bijkomend gsm-nummer niet werd bijgewerkt. Hoe los ik dat op aub? Ik wens voorlopig geen gebruik te maken van iCloud en gewoon de overdracht tussen iphone en mac te gebruiken. Bedankt voor hulp!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lees het onderstaande KB van Apple eens en ook de opmerkingen:
iOS: inhoud overzetten naar of synchroniseren met een computer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw contact via recent niet in Adresboek | ProJosh | iPhone algemeen | 22 | 22-07-12 10:47 |
Wordt tijd automatisch aangepast aan tijdzone? | Geert1976 | iPhone algemeen | 3 | 08-04-10 12:00 |
Contact aangemaakt op iPhone wordt niet gesynced in Outlook | Brownie | iTunes | 9 | 29-11-07 19:43 |
|
|