Wordt tijd automatisch aangepast aan tijdzone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik ga binnenkort naar de USA met mn Iphone en daarop de TomTom App. Ik doorkruis meerdere tijdzones. Past mijn Iphone dit zelf aan, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wordt tijd automatisch aangepast aan tijdzone?
hallo,
Ik ga binnenkort naar de USA met mn Iphone en daarop de TomTom App. Ik doorkruis meerdere tijdzones. Past mijn Iphone dit zelf aan, dmv GPS, of moet ik dat telkens handmatig zelf veranderen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat gaat helemaal automatisch
|
|
|||
|
|||
kijk! dat is nog eens kort, krachtig en helder antwoord! thanks!
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Ervaringen en tevens topictitel aangepast voor de duidelijkheid. TomTom heeft hier namelijk niets mee te maken, je iPhone doet dat buiten de applicatie om.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem automatisch datum en tijd | Palme | iPhone algemeen | 11 | 27-09-11 20:43 |
iPhone automatisch uitzetten na bepaalde tijd | pindaaaa | iPhone Apps | 2 | 19-12-10 20:43 |
Automatisch tijd instellen iPhone (3GS)? | joost0312 | iPhone algemeen | 5 | 24-11-10 13:09 |
Beltegoed wordt automatisch afgeschreven HI | Maurice | Overige providers Nederland | 29 | 29-04-10 22:13 |
vraag: tijd automatisch instellen? | iVone | iPhone algemeen | 38 | 14-12-09 01:41 |
|
|