Automatisch tijd instellen iPhone (3GS)? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iPhoners ik heb een vraag: gisteren heb ik hier op mijn werk mijn telefoon eens even aan iTunes gehangen omdat ik even wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatisch tijd instellen iPhone (3GS)?
Hallo mede iPhoners
ik heb een vraag: gisteren heb ik hier op mijn werk mijn telefoon eens even aan iTunes gehangen omdat ik even wat moest checken. De klok op de pc (en de server hier) liep echter 6 minuten voor; hierdoor heeft ie bij het synchroniseren ook de tijd op mijn telefoon vooruit gezet. Bij de instellingen "datum en tijd" staat het dus op automatisch. Ik heb gisteravond thuis wederom de telefoon aan iTunes gekoppeld in de hoop dat de tijd weer terug gaat. Dat doet ie dus niet. Ook hier op mijn werk de tijd van de pc/server terug laten zetten en weer eens gesynchroniseerd in iTunes, maar nog niet. Hoe is dit te beïnvloeden? Hoe stel de telefoon eigenlijk de tijd automatisch in? Thanks voor de input. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mijn iphone loopt als ik de tijdinstelling op automatisch zet 3 dagen en ongeveer 6 uur achter. hij laat zich wel normaal (handmatig)instellen. bij wederom instellen op automatisch gaat hij weer dagen terug.
heeft iemand anders dit ook? en es het te verhelpen? Wellicht komt het door afmelden van mijn mobil-me proefacount |
|
|||
|
|||
Ook mijn datum en tijd spring terug naar zondag 7 november.
Alleen door hem op handmatig te zetten, krijg ik de juiste tijd.
|
|||
|
|||
Klopt heb ik ook maar even wachten op nieuwe software rond 15 nov. Komt hij geloof ik uit.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde, zelfs na update naar 4.2 geen verandering. Bij mij loopt de klok 2 dagen en 10 uur achter. Weet iemand de oplossing hiervoor??
|
|
|||
|
|||
Voor het eerst ook dit probleem, sinds update naar iOS 4.2.1 loopt mijn klok "bij automatisch" steeds 2 uur voor. Moet het dus doen met manueel. Nochtans tijdzone staat juist.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone automatisch uitzetten na bepaalde tijd | pindaaaa | iPhone Apps | 2 | 19-12-10 20:43 |
probleem met tijd instellen | mandyrichard | Jailbreak apps en thema's | 1 | 25-08-10 17:49 |
wake up tijd instellen | Jolieenn | iPhone Apps | 1 | 30-07-10 01:31 |
vraag: tijd automatisch instellen? | iVone | iPhone algemeen | 38 | 14-12-09 01:41 |
Tijd instellen voordat iconen gaan trillen | DaNo94 | iPhone algemeen | 0 | 18-03-09 20:08 |
|
|