//

Bleutooth carkit namen probleem Os.4.0.1

Bleutooth carkit namen probleem Os.4.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb na upgrade 3.1.2 naar 4.0.1 op 3Gs en jailbrake en unlock probleem met het weergeven van namen in de lijst van display van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-10, 23:22
toontje55 toontje55 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 40
Standaard Bleutooth carkit namen probleem Os.4.0.1

Heb na upgrade 3.1.2 naar 4.0.1 op 3Gs en jailbrake en unlock probleem met het weergeven van namen in de lijst van display van mijn standaard ingebouwde carkit in Citroën C4 Picasso.
Voor upgrade werd na koppelen netjes de naam en het telefoonnummer van de contactlijst weergegeven maar nu bij sommige nummers 0..3 of 0..5 of basscfg. Er verschijnt geen enkele naam. De nummers staan wel goed weergegeven. Er is geen probleem met het koppelen want dat gebeurt gelijk als ik instap en contact maak, maar synchronisatie gaat kennelijk niet goed. Heb op iPhone en in de auto de koppelingen al verwijderd en opnieuw gemaakt maar resultaat is hetzelfde.
Heeft iemand een idee voor een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-10, 23:30
Basrose Basrose is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard

onthoud de carkit ook de naam van je iphone? Ik zou hem er nog een x uit verwijderen.. en je iphone even een andere naam geven. Ik heb wel eens gehad dat er iets van info achter bleef ook al had ik het toestel van een carkit verwijderd... worth a shot...
  #3  
Oud 21-08-10, 00:26
toontje55 toontje55 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 40
Standaard

Heb het geprobeerd maar heeft helaas niet geholpen. Zie hieronder foto's van de weergave.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto2.jpg‎ (80,2 KB, 15x gelezen)
Bestandstype: jpg foto.JPG‎ (55,4 KB, 11x gelezen)
  #4  
Oud 01-09-10, 13:28
erictummers erictummers is offline
• iOS 12.4.1
• 12.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sittard
Berichten: 18
Standaard

He toontje, ik heb een peugeot 307 met hetzelfde probleem. Ik zag je post op apple. Misschien gaan ze er wat aan doen?
Nou heb ik de sync van contacten maar uitgezet (via settings > bluetooth > blauwe pijltje naast je carkit 'device') omdat het me alleen maar zal storen.
Lichtpuntje: wat me wel opviel is dat 'voice command' nou via de carkit lijkt te werken. In ieder geval die vrouwenstem dan. Misschien hebben we nou voicedailing erbij gekregen voor niets
  #5  
Oud 01-09-10, 15:04
toontje55 toontje55 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 40
Standaard

Ja gelukkig werkt Voice Dialing wel. Gewoon naam inspreken en er wordt netjes gebeld. Anders moest je toch nog je telefoon pakken. Heb gehoord dat in versie 4.1 er een aanpassing komt voor bluetooth in ieder geval voor Parrot dus mogelijk dat het bij ons ook weer goed gaat werken.Nog even geduld dus.
  #6  
Oud 09-09-10, 12:56
erictummers erictummers is offline
• iOS 12.4.1
• 12.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sittard
Berichten: 18
Standaard

De IOS 4.1 update heeft de sync met mijn carkit (peugeot 307) gefixt.
Nou zie ik alle telefoonnummers van mijn contacten direct in beeld met tussen haakjes het type telefoonnummer. Dus een contact met een mobiel en thuis nummer zie ik als twee items in mijn carkit verschijnen.
Omdat ik niet alle contacten sync, is dat geen probleem voor mij. Bellen gaat nou sneller, want er is een menu stap (telefoonnummer van het contact) weggevallen.
Nou nog een mogelijkheid om per telefoonnummer van een contact een sync lijst te maken.
  #7  
Oud 24-11-10, 13:00
erictummers erictummers is offline
• iOS 12.4.1
• 12.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sittard
Berichten: 18
Standaard OS 4.2 "onbekende beller"

Bij de update naar 4.1 kon mijn carkit eindelijk weer mijn telefoonboek weergeven. Helaas kreeg ik altijd "onbekende beller" te zien als iemand mij belde.
De update naar 4.2 heeft dat probleem opgelost, echter met een klein eigenaardigheidje. Indien de radio uit staat (carkit werkt dan wel nog) krijg ik "onbekende beller" te zien. Staat de radio aan dan krijg ik de naam van de contact te zien, indien deze in het telefoonboek staat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Carkit naar Carkit probleem herda iPhone algemeen 0 07-02-11 10:17
Probleem met tomtom carkit Jeroentje83 iPhone Navigatie 6 03-06-10 22:36
Probleem synchronisatie carkit TomTom ronniew iPhone accessoires en onderdelen 15 31-05-10 20:15
bleutooth probleem bij auto radio hzl iPhone algemeen 11 02-03-10 17:56
Bury CC9060 carkit probleem Anneliess86 iPhone accessoires en onderdelen 0 23-01-10 16:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.