Probleem automatisch datum en tijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Vanmiddag zag ik opeens dat de tijd welke mijn iphone weer geeft niet klopt! Het was opeens 3 uur s' nachts om 4 uur ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem automatisch datum en tijd
Hey,
Vanmiddag zag ik opeens dat de tijd welke mijn iphone weer geeft niet klopt! Het was opeens 3 uur s' nachts om 4 uur vanmiddag... Dit is heel raar want ik heb bij datum en tijd de functie ingesteld staan stel automatisch in. Ik heb de telefoon al een aantal keren gereboot maar iedere keer klopt de tijd niet!?!? Iemand ook zo'n probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
een vriend van mij heeft hetzelfde probleem, spijtig genoeg ook geen oplossing
|
|
||||
|
||||
Ik had dit ook, een restore verhelpt dit.
|
|
||||
|
||||
Wat is je tijd op je PC waarmee je sync'ed. Waarschijnlijk dezelfde foute tijd.
|
|
||||
|
||||
Daar ligt het niet aan.
|
|
|||
|
|||
Ligt dit niet gewoon aan de provider ?
|
|
|||
|
|||
Als ik de telefoon restore (ik neem aan dat je bedoeld resetten) dan ben ik toch al mijn gegevens weer kwijt?
|
|
||||
|
||||
Als je eerst een backup maakt, dan ben je je gegevens niet kwijt.
|
|
|||
|
|||
tom tom
ik had hetzelfde probleem, heb alles geprobeerd maar niets hielp, totdat ik tom tom aangezet heb daarna zette hij de tijd wel goed. Geen idee hoe het kan maar bij mij hielp het.
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit ook en mijn datum/tijd staat niet op automatisch instellen... Ik denk dat het te maken heeft met een App (Osfoora in mijn geval) die dit doet. Bij mij gaat de tijd consequent 9 uur vooruit...
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het probleem opgelost, door een aantal keer de app tomtom aan en uit te zetten sprong de tijd naar de juiste tijd.
Bedankt voor de tip! |
|
|||
|
|||
Mensen,
Je moet even je locatievoorziening aan zetten en 3g netwerk. Daarna zal iphone de tijd automatisch van de plaats pakken waar je op dat moment bent. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Homescherm tijd en datum | maloutje191 | iPhone algemeen | 6 | 28-04-12 22:46 |
Datum/tijd sync tool | Stefanuzz | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-08-10 13:26 |
Tijd en datum 'reset' regelmatig | witchdoc | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-08-10 16:28 |
Windows: Tijd en Datum op I-tunes | marc73 | iTunes | 3 | 15-06-10 13:15 |
Datum en Tijd instellingen | jkrikke | Archief | 1 | 11-04-08 17:13 |
|
|