Hoog dataverbruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie herkent dit. Ik heb nu een extreem hoge rekening omdat ik Op 4 en 5 en 6 juli 2013 op mijn Iphone in 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Hoog dataverbruik
Wie herkent dit.
Ik heb nu een extreem hoge rekening omdat ik Op 4 en 5 en 6 juli 2013 op mijn Iphone in 1 lange ononderbroken data-sessie gigantisch veel MegaBytes onbewust en ongevraagd en ongewild en ongewenst en onzichtbaar heb gebruikt. Door een bug in de software van je Iphone, heeft jouw Iphone over het 3G-netwerk (dus betaald) zichzelf lopen updaten.. Conclusie ik heb nu een rekening van 750 euro ipv 38 euro. Is hier meer over bekend en zo ja, hoe kan dit voorkomen worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
|
#3
|
|||
|
|||
Door lekker prepaid te nemen kom je goedkoper uit
|
#4
|
|||
|
|||
Datagebruik
Ik kan me dit verhaal niet voorstellen want algemene updates worden juist alleen via Wi-Fi verbinding geregeld. En dat wordt ook gevraagd, incl een vaste stroomverbinding. Ik zou het eerder zoeken in een fout bij de provider. Geeft die geen signaal of andere actie (bijv. afknijpen) zodra u boven uw data-limiet bent gekomen?
Ik heb een soortgelijke situatie met KPN mee gemaakt, alhoewel met een rekening van "slechts" 120 Euro. De server van KPN die het datagebruik moest melden was ALTIJD down. Bij overschrijding werd 1000 % (factor 10 !!!) in rekening gebracht. Maffiapraktijken noem ik dat. Door middel van een Datagebruiksapp heb ik erger kunnen voorkomen. U zult begrijpen dat ik nooit meer zaken wil doen met KPN? Bij welke provider zit u? |
#5
|
|||
|
|||
Citaat:
Heel bizar dit, aan wat het ligt geen idee maar ik ben ook afgestapt van een abo, niks dan miserie mee. Volgens mij (ik kan mis zijn) ligt de fout bij de provider. Ik zou dat niet zomaar meteen betalen ze want dit is in je eigen land en dan aan zo een bedrag uitkomen is abnormaal? Dat het door een bug zou komen geloof ik al helemaal niet, eerder ne foef ze denken ze daarmee in hun recht zijn. De dag van vandaag moete ze je ook via email/sms ofzo late weten als je verbruik heel heel hoog aan het gaan is en je hebt daar niks van ontvangen? Als dat niet zo is dan kan je dat ook al als argument gebruiken om u te verdedigen. Als ze vervelend blijven doen de ombudsman contacteren, je verhaal van het begin tot het einde deftig uitleggen. Ik zou alvast niet betalen, eerst grondig alles late nagaan. En goede tip; geen abo meer man . |
#6
|
|||
|
|||
ik heb hier ook last van, in 2 maand tijd verbruik ik ook op elke dag om 00.00 uur rond de 300 kb terwijl hij gewoon gelockt op het nachtkastje ligt. mijn abbo kosten zijn deze maand ook ineens vet hoog 340 euro omdat er iets 60002 kb verbruikt tal keren per dag. geen idee wat het is en kan zijn, ik heb al weet ik hoe lang alle push berichten uit staan op handmatig. erg vreemd
|
#7
|
|||
|
|||
Citaat:
__________________
Het grootste verschil tussen vrouwen en elektronica is dat elektronica een stuk beter luistert na een goedgemikte mep en dat vrouwen daarna willen "praten". |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ongewoon hoog dataverbruik in 2 uurtjes tijd, met Wi-Fi connected | Mdennie | Vodafone | 28 | 05-12-12 11:42 |
Hoog dataverbruik IPad om 23:59 uur | Fesco | iPad algemeen | 2 | 05-01-12 18:02 |
Gebruikstijd loopt hoog op | Kevin | iPhone algemeen | 3 | 19-08-11 17:54 |
Volume niet hoog | KvP | iPad algemeen | 5 | 18-01-11 20:41 |
temperatuur erg hoog? | Reloader | iPhone algemeen | 30 | 23-06-09 17:50 |
|
|