iphone resetten verschillende foutcodes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb gisteren een nieuwe iphone 5 32gb gekocht van iemand die hem had binnen gedaan bij apple en een nieuwe heeft gekregen deze heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone resetten verschillende foutcodes
Heb gisteren een nieuwe iphone 5 32gb gekocht van iemand die hem had binnen gedaan bij apple en een nieuwe heeft gekregen deze heb ik dus gekocht.
De iphone werkt totaal niet. blijft continu hangen, valt uit blijft op het apple logo hangen,.. Dan doe ik een reset door de home bottem en de aan en uit knop te drukken komt hij om het verbinden met itunes logo te staan. itunes geeft aan dat hij het toestel heeft gedetecteerd in een herstel en ik wil hem resetten maar krijg continu verschillende foutcodes. Zelf heb ik hem er nu aanhangen rest gedaan en hij blijft gewoon op het verbinden met itunes logo hangen hij doet helemaal niks meer. Wat kan ik doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat zijn de foutcodes?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Resetten iPhone | FamousMarcel1970 | Archief | 1 | 22-09-12 15:25 |
Een raadsel: witte scherm, onvolledig herstel jailbreak diverse foutcodes. | Arm1 | Jailbreak | 9 | 27-09-11 22:54 |
iPhone: Iphone 2G (jailbreak) resetten | StanGerards | Jailbreak | 3 | 26-02-10 20:29 |
iPhone: iphone resetten | jvp | Jailbreak | 12 | 19-09-08 14:47 |
Resetten iPhone | bobb | iPhone algemeen | 4 | 21-08-08 23:47 |
|
|