Resetten iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Daar ik een iPhone 3G heb aangeschaft ga ik mijn iPhone 1.0 verkopen; hoe kan ik (via iTunes) eenvoudig alle informatie, muziek, contactpersonen enz. verwijderen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Resetten iPhone
Daar ik een iPhone 3G heb aangeschaft ga ik mijn iPhone 1.0 verkopen; hoe kan ik (via iTunes) eenvoudig alle informatie, muziek, contactpersonen enz. verwijderen zonder dat de simlock terug komt? Is het een optie de iPhone op een "vreemde" pc via iTunes aan te sluiten of heeft iemand de gouden tip?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wordt lastig om je info echt goed weg te krijgen zonder een reset.
Opnieuw PWNen zal toch je enige keuze zijn als je 'm goed wil leegmaken. En dan nog moet je het eigenlijk zo doen als je zeker wilt zijn dat je info er van af is: Wipe App: je iPhone veilig leegmaken > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Wat je het best kunt doen, is upgraden naar een gepwnde 2.0.1 versie, en daarin de wipe functionaliteit van de iphone zelf gebruiken. Dan weet je 100% zeker dat alles weg is
zie ook http://www.iphoneclub.nl/7536/veilig...e-firmware-20/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Beter dan mijn tip... Ik was ff vergeten dat Apple dat met ingang van 2.0 wel goed geregeld had... |
|
||||
|
||||
nou, jouw tip kan zeker wel handig zijn als hij die telefoon niet wilt updaten
Maar goed, nu heeft hij meerdere keuzes en mag hij zelf gaan beslissen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone geblokkeerd - toegangscode resetten | guided tours | iPhone algemeen | 8 | 05-11-10 13:37 |
iPhone: Iphone 2G (jailbreak) resetten | StanGerards | Jailbreak | 3 | 26-02-10 20:29 |
Iphone compleet resetten? | pascal189 | iPhone algemeen | 5 | 19-10-09 19:20 |
Iphone instellingen resetten | glenner | iPhone algemeen | 6 | 17-08-09 12:48 |
iPhone: iphone resetten | jvp | Jailbreak | 12 | 19-09-08 14:47 |
|
|