Safari verwijderd??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zie vanavond na het synchroniseren opeens dat in het startscherm onderin bij de iconen Telefoon, Mail en Ipod het icoon van Safari verwijderd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari verwijderd???
Hallo,
Ik zie vanavond na het synchroniseren opeens dat in het startscherm onderin bij de iconen Telefoon, Mail en Ipod het icoon van Safari verwijderd is. Hoe kan ik dit weer oplossen? Ik heb de laatste update opgehaald, maar er is niets veranderd. Wat te doen nu?? Bedankt voor je hulp.. Laatst gewijzigd door arjan7581; 21-08-08 om 00:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
fabrieksinstellingen terugzetten?
|
|
|||
|
|||
Ja, dat is uiteraard een optie, maar had gehoopt dat er een andere oplossing aangedragen zou worden. Toch bedankt voor je reactie
|
|
||||
|
||||
mischien kan je opera downloaden voor de iphone (maar ja ik zou liever safari hebben) bestaat er geen source voor.
|
|||
|
|||
Probleem opgelost. Heb de instellingen teruggezet. Toch wel handig dat daarna alle apps etc ook weer teruggezet worden. Alleen ff alle instellingen weer moeten nalopen.
|
|
|||
|
|||
Volgende keer gewoon ff via bossprefs kijken of het icoon op onzichtbaar staat! scheelt je misschien veel instel werk.
|
Labels |
safari |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's verwijderd | sebas1989 | Muziek, foto & video | 0 | 23-05-11 22:35 |
progs verwijderd! | astramen | iTunes | 4 | 03-09-10 02:19 |
Applicaties verwijderd | Jimmy_Boy | Unlock [archief] | 8 | 06-12-07 20:45 |
|
|