foto's verwijderd discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een probleem. gisteravond wilde ik mn foto's op mn computer zetten ik sloot mn iphone 3gs 16 gb aan op mn computer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's verwijderd
hallo
ik heb een probleem. gisteravond wilde ik mn foto's op mn computer zetten ik sloot mn iphone 3gs 16 gb aan op mn computer. ging naar internal storage en kopieerde alle foto's die daar stonden. nadat ik deze bij mn foto's had geplaats heb ik de foto's die op de iphone stonden verwijderd. mn computer voreg nog wilt u deze afbeeldingen permanent verwijderen. toen heb ik ja geklikt omdat ik van mening was alle foto's op mn computer had gezet. na afloop bleken er maar een paar in mn documenten te staan. mn vraag is dus als volgt. een van die foto's was de laatste en mooiste foto van mn hond die vorige week is te komen overlijden. kan ik op een of andere manier die foto die tevens nog op achtergrond en op beginscherm staat terughalen en zo ja hoe!!! bij voorbaat dank sebastiaan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Cydia verwijderd | iDavid | Jailbreak | 2 | 08-12-10 18:22 |
contacten e.d. verwijderd? | leonhanewacker | iPhone algemeen | 3 | 16-02-10 14:18 |
foto's worden niet verwijderd | Reloader | iTunes | 0 | 04-05-09 11:32 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
Safari verwijderd??? | arjan7581 | iPhone algemeen | 5 | 22-08-08 01:07 |
|
|