contacten e.d. verwijderd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte iPhone-lovers, Ik wil graag mijn iPhone 3G 16GB jailbreaken, maar heb geen MobileMe, waarmee ik mijn contacten mee kan syncen. Is het mogelijk om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten e.d. verwijderd?
Geachte iPhone-lovers,
Ik wil graag mijn iPhone 3G 16GB jailbreaken, maar heb geen MobileMe, waarmee ik mijn contacten mee kan syncen. Is het mogelijk om mijn contacten op te slaan? Handmatig overtypen op de pc is geen optie, duurt écht veel te lang. Of wordt mijn hele iPhone niet gereset wanneer ik hem jailbreak? Groeten, Leon Hanewacker |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je contacten worden gesynchroniseerd met Outlook, dus wellicht staan ze daar al.
|
|
|||
|
|||
Maak een reservekopie, hiermee worden je contacten+smsjes+fotos opgeslagen ( en kleine instellingen/weet niet precies welke )
Rechtsklik binnen iTunes op je iphone en klik op reservekopie, na de jailbreak ga je weer in iTunes. Rechtsklik op je iPhone en terug zetten vanaf reservekopie. (misschien vraagt iTunes of je gelijk het wilt terug zetten vanaf een reservekopie, die keuze kun je ook nemen) |
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Ervaringen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Worden mijn Contacten verwijderd als ik met een gebruikte iPhone synchroniseer? | SOETOE | iTunes | 0 | 04-03-11 19:01 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Allen contacten plotseling verwijderd! | remco1982 | Archief | 7 | 31-10-09 18:42 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|