Invoerrechten in de NL Store? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag Hoewel het niet echt over een Iphone gaat, denk ik hier wel het snelst een antwoord te kunnen vinden. Ik heb een macbook air ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Invoerrechten in de NL Store?
Goedendag
Hoewel het niet echt over een Iphone gaat, denk ik hier wel het snelst een antwoord te kunnen vinden. Ik heb een macbook air gekocht Met de back2school actie van apple op het moment. Dit heb ik gewoon gekocht bij de NL mac store. Deze is verzonden vanuit china, en ligt nu bij de douane in Keulen (DLD). Enig idee of er nu nog invoerrechten betaald moeten worden aan de deur? Dit lijkt me natuurlijk niet de gang van zaken (kon het niet vinden op de apple site). Zou het kunnen dat Apple dit vooruit betaald heeft? ------- Edit ------- Uuhhg... Wat stom, onder de prijs bij de macstore staat dat de prijs incluesief btw en wettelijke kosten is :-S het zal dus wel vooruit betaald zijn ofzo.. Laatst gewijzigd door Jopie89; 29-07-13 om 00:11. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is allemaal geen probleem
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes store op iphone werkt niet meer. melding over belgische store? | Dagmar87 | iTunes | 1 | 02-10-12 23:44 |
Invoerrechten hongkong (UPS) | Johannn | Archief | 10 | 20-12-07 08:58 |
Percentage Invoerrechten? | lhy | Archief | 6 | 11-12-07 02:05 |
invoerrechten en btw voor 8gig | frangipaneman | Archief | 2 | 01-10-07 16:32 |
|
|