Facebook werkt niet meer na update naar ios 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb gisteren mijn iPhone 4s eindelijk geüpdate naar ios 6 en sindsdien werkt de facebook app niet meer. Hij blijft maar laden en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook werkt niet meer na update naar ios 6
Hoi,
Ik heb gisteren mijn iPhone 4s eindelijk geüpdate naar ios 6 en sindsdien werkt de facebook app niet meer. Hij blijft maar laden en ik kan niks. Alleen het messenger gedeelte werkt nog. Verwijderen en opnieuw installeren werkt niet en telefoon restten ook niet. Ook kan ik facebook niet benaderen via safari. Als ik dan mijn email en wachtwoord intoets zegt ie: je moet je eerst aanmelden... Iemand de tip? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update iOS 6.1.4 werkt Whatsapp notificatiegeluid niet meer | michel70 | iPhone algemeen | 11 | 09-06-13 16:36 |
Na update iOS 6.1.3 of sync werkt email niet meer. | Lisanka | iPhone algemeen | 0 | 21-03-13 21:37 |
Iphone 4 start niet meer na update IOS 5.1.1 naar IOS 6 | bartgez106 | iPhone algemeen | 1 | 21-03-13 08:39 |
FaceTime werkt niet meer na update iOS 5.1.1 | Bloemenfam | iPad algemeen | 4 | 10-06-12 22:13 |
Na update Ios 4.0/4.01 werkt 3g niet meer | Merit | iPhone algemeen | 18 | 27-07-10 18:08 |
|
|