iphone5 kopen tweedehands discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die hier zo over denkt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toch blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die hier zo over denkt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik hem meerdere telefoons waarvan 2 iphone's gekocht op marktplaats, op 1 iphone was illegale software opgezet, en op de andere zat geen origineel scherm. aangezien iphone's toch wel dure telefoons zijn en de verkopers altijd zeggen dat het niet aan hun ligt, wil ik graag een tweedehandse iphone kopen op een soort van professionele site. beats new geeft ook garantie. en media markt enzo geven vaak geen korting op een iphone. ik wil ook wel een refurbished iphone, maar heb gelezen dat ze die in de apple store in amsterdam verkopen, ik woon zelf in groningen. |
|
|||
|
|||
bij beatsnew hebben ze het weer op voorraad voor 520 euro
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Naja is wat jij wilt dan ben ik klaar met dit topic
|
|
|||
|
|||
is die beatsnew betrouwbaar?
Ik ga dan denk ik misschien die 32GB wit kopen.. Maar toch twijfel ik ergens om te wachten tot de 5S :l ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 augustus 2013 om 11:03 ---------- ps. werkt dat ook vlot in belgie? qua levering? |
|
|||
|
|||
Used Products, zij verkopen ook iPhones. Ze hebben ook een website, dan kun je kijken waar er in jou buurt vestigingen zijn. Zij hebben ook een account op Marktplaats dacht ik, dan kun je hun aanbod op voorhand bekijken.
|
|
|||
|
|||
moet je ff kijken op de site
|
|
|||
|
|||
ze zijn nu bezig met het vernieuwen van hun site
|
|
|||
|
|||
en die iPhone 5 was net verkocht toen k hem wilde bestellen :s
Ach dan maar wachten.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kom op zeg, de garantie van beatsnew of used products zijn ook niet de beste. En als je geen gezeik wilt, leg 100 euro bij en je hebt een zwarte iPhone 5 met 16 GB aan geheugen! Succes! |
|
|||
|
|||
vind ik ook
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4s tweedehands kopen, waar op letten? | thecoder | Jailbreak | 2 | 20-04-13 16:08 |
nu iphone 4s kopen of w8en op iphone5 | courske | iPhone algemeen | 1 | 29-07-12 18:04 |
Iphone 4s tweedehands kopen? | skyaffez | Koopinformatie België | 5 | 27-03-12 23:36 |
tweedehands 3Gs kopen? Hoe presteert iOS5? | jap74 | iPhone algemeen | 18 | 22-12-11 16:06 |
Moment van kopen van tweedehands iPhone 3Gs | R0elr | Koopinformatie Nederland | 4 | 10-07-10 12:37 |
|
|